سال های زیادی از زمانی که اولین عایق رطوبتی بر روی پشت بام ها و خانه ها نصب شد می گذرد. امروزه تنوع محصولات عایق کاری بسیار چشم گیر شده است. در واقع هر یک از عایق ها برای هدف و منظوری تهیه و تولید می شود. در این میان عایق ایزوگام این روزها در طرح ها و مدل های مختلف در دسترس پیمانکاران قرار گرفته است. در این مقاله مفصل در مورد ایزوگام طرحدار در تهران اطلاعاتی را ارائه می دهیم.

 

ایزوگام طرحدار در تهران و موارد استفاده

 

همان طور که گفتیم یکی از بهترین عایق های مورد استفاده پیمانکاران در این روزها ایزوگام است. ایزوگام دارای انواع مختلفی می باشد. می خواهیم به انواع مختلف ایزوگام به صورت تیتروار اشاره کنیم. سپس در مورد ایزوگام طرحدار در تهران به طور کامل توضیحاتی ارائه می دهیم.

ایزوگام یکی از بهترین انواع عایق های رطوبتی است که برای عایق کاری و آب بندی ساختمان به کار می رود. این عایق ترکیبی از متریال های قیر و الیاف شیشه است که در کارخانه تهیه می گردد. برخی معتقدند ایزوگام در واقع همان قیرگونی است که صنعتی تهیه می گردد. در این میان ایزوگام طرحدار در تهران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

انواع مختلف ایزوگام بر اساس تعداد لایه ها و ضخامت تک لایه و دو لایه است. البته برخی دیگر از انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده به ایزوگام های پلیمری و دمیده تقسیم می شوند. که مهمترین عامل تفاوت آنها در قیر به کار رفته است.

پس از آن می توان به ایزوگام های فویل دار و بدون فویل اشاره کرد. در نهایت نوعی ایزوگام است که به عنوان ایزوگام تزئینی از آن یاد می شود. این نوع ایزوگام در واقع همان ایزوگام طرحدار در تهران است. که در طرح ها و موارد مختلفی پیدا می شود. 

اما ایزوگام طرحدار چه موارد استفاده ای دارد و برای کجاها مناسب است. نصب ایزوگام طرحدار در تهران به چه صورتی اجرا می گردد. در کجاها اجرا می گردد؟ می توان گفت یکی از موارد استفاده از این نوع ایزوگام ها برای نصب در دیواره ها و نمای ساختمان ها است.

 

ایزوگام طرحدار در تهران و ایزوگام کاری حرفه ای

 

از آنجایی که دیواره های بیرونی ساختمان نیز به خاطر در معرض آب و رطوبت بودن نیاز به عایق کاری دارند. به همین خاطر باید برای دیواره های ساختمان نیز به فکر یک نوع عایق بود. برخی از سازندگان ساختمانی از سایر عایق ها مانند قیرگونی استفاده کرده و روی آن را سیمان می کنند. چرا که هزینه نصب ایزوگام طرحدار برایشان مقرون به صرفه نیست.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در نیرو هوایی - 09128592911 - قیمت و نصب ایزوگام

اما برخی دیگر از سازندگان ترجیح می دهند ضمن داشتن نمایی زیبا در ساختمانشان، از عایق مناسب نیز استفاده کنند. به همین منظور به دنبال قیمت ایزوگام طرحدار در تهران هستند. ایزوگام های طرحدار و تزئینی برای نمای ساختمان بسیار زیبا هستند. این نوع از انواع ایزوگام در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده  و وارد بازار می شوند.

یکی دیگر از موارد استفاده از ایزوگام تزئینی برای عایق کاری استخرها است. از آنجایی که استخرها حتما بایستی با استفاده از ایزوگام یا نوعی عایق رطوبتی از نظر عدم نفوذ آب عایق گردد. لذا در این موارد توصیه می گردد که از ایزوگام در تهران استفاده گردد. تنوع محصول این نوع ایزوگام ها بسیار زیاد است. لذا می توان از آنها در موارد متعددی در ساختمان استفاده کرد.

ایزوگام های تزئینی در بسیاری از موارد کار ساختمان سازان را راحت تر کرده اند. نصب ایزوگام طرحدار در تهران با مسائل و دقت های ویژه ای همراه است. برای نصب بایستی از نصابان خوش سلیقه و با تجربه استفاده شود. از آنجایی که این نوع ایزوگام ها دارای طرح و بافت های به خصوصی هستند، باید به ترتیب کنار هم قرار گرفتن آنها دقت شود.

هزینه نصب ایزوگام طرحدار مانند سایر ایزوگام ها محاسبه می شود. با این تفاوت که برای نصب این نوع ایزوگام باید دقت شود که طرح های ایزوگام مانند طرح های کاغذ دیواری با یکدیگر منطبق گردند.

قیمت ایزوگام طرحدار در تهران  

عایق کاری و لزوم اجرای آن

 

وقتی  برای پروژه های ساخت و ساز برنامه ریزی می کنیم، عایق کاری ساختمان بایستی مورد توجه اصلی قرار گیرد. بنا بر تحلیل های کارشناسان شرکت پردیسان، متخصصین عایق کاری، “عایق کاری هنوز هم منبع شماره یک نقص سازندگان در کشور است.” مهم است که محصول مناسب برای منطقه مناسب مشخص شود. یعنی کسانی که به دنبال نصب ایزوگام طرحدار در تهران هستند، باید از موارد استفاده آن آگاه باشند.

تهیه و کاربرد مناسب برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن سیستم عایق کاری ضروری است. در صورت تردید برای راهنمایی در مورد کاربرد محصول باید با شرکت پردیسان تماس بگیرید. کارشناسان شرکت پردیسان قیمت ایزوگام طرحدار در تهران را به اطلاع شما می رسانند.

سیستم عایق کاری با استفاده از ایزوگام های تزئینی و طرحدار مجموعه کاملی از پوشش های عایق ممتاز و مناسب برای بسیاری از کاربردهای ساختمانی است. این سیستم برنامه ریزی شده شامل مجموعه ای از لایه های آغازین، غشاهای میانی و پوشش های اصلی برای پروژه های عایق کاری داخلی یا خارجی است. نصب ایزوگام طرحدار در تهران این روزها با استقبال زیادی مواجه شده است.

 ایزوگام تزئینی یک پوشش الاستومری دیواری مناسب برای کاربردهای خارجی است.این نوع ایزوگام  برای اولین بار در دهه 1970 ساخته شد. برای نقاشی و محافظت از تعدادی از ساختمان های نمادین در استرالیا و سایر کشورها از جمله ساختمانی در شمال سیدنی ، چندین ساختمان به نام و مطرح در کوالالامپور ، مالزی مورد استفاده قرار گرفته است.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کیانشهر شمالی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

یکی از اولین ایزوگام های تزئینی و طرحدار، طراحی داخلی بود که وارد بازار شد و بیش از 45 سال است که توسط نصابان حرفه ای عایق کاری و آب بندی استفاده می شود. پیشرفت های اخیر شامل در دسترس بودن 22 رنگ ساخته شده در کارخانه در روکش مات مد روز است.

 

انواع ایزوگام های طرحدار

 

ایزوگام طرحدار مخصوص فضاهای بیرونی یکی دیگر از پوشش های عایق کاری پیش ساخته با الیاف مصنوعی است که برای مکان های قابل حمل و نقل خارجی مانند بالای سقف ، عرشه ، بالکن و ایوان مناسب است. در مقایسه با سایر ایزوگام ها بر اساس یک ترکیب پلیمر اکریلیک سخت تر با تقویت الیاف پلی الفین ساخته شده است. هزینه نصب ایزوگام طرحدار را می توانید از کارشناسان شرکت پردیسان پرسید.

لایه ی داخلی ایزوگام یا لایه ی  اپوکسی یکی از جدیدترین و هیجان انگیزترین موارد اضافه شده به محدوده ایزوگام های طرحدار است. این محصول که در اصل صرفاً به عنوان یک لایه اصلی مقاوم در برابر رطوبت طراحی شده است ، دارای دامنه استثنایی است. همانند تنوع ایزوگام طرحدار در تهران این لایه نیز تنوع بسیاری دارد.

لایه پرایمرنیز برای استفاده روی بتن سبز مناسب است و نیاز به صبر ، خراش ، خنثی سازی و خشک شدن را از بین می برد. پرایمر اپوکسی بر پایه آب می تواند به عنوان لایه ی پخت بتن استفاده شود. مقاوم در برابر فشار هیدرواستاتیک مثبت و منفی ، پرایمر اپوکسی  برای پوشش داخلی و خارجی ساختمان ایده آل است. در واقع این لایه به کار رفته برای نصب ایزوگام طرحدار در تهران است.

سیستم عایق کاری ایزوگام های طرحدار شامل محصولات عایق کاری مناسب برای استفاده در مناطقی مانند حمام ، لباسشویی ، آشپزخانه ، عرشه ، بالکن ، دیوارهای نگهدارنده ، دیوارهای خارجی ، سقف ، ناودان ، فیبرو ، زیرزمین ، تونل ، پارکینگ های زیر زمین و سایر مناطق دارای رطوبت مشکل است. برای استفاده از ایزوگام طرحدار در تهران با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

 

شرکت پردیسان نمایندگی ارائه ایزوگام طرحدار

 

ایزوگام های طرحدار سهم بسیار زیادی را در بازار خرید و فروش عایق های رطوبتی از آن خود کرده اند. بنا بر این شرکت پردیسان انواع طرح های این نوع ایزوگام ها را در تهران ارائه می نماید.

5/5 - (17 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!