ایزوگام روی ایزوگام یکی از مواردی است که باید به آن توجه نمود. معمولا این روش برای ترمیم ایزوگام های آسیب دیده استفاده می شود. لکه گیری و ترمیم ایزوگام یک راه خوب و مطمئن برای پیش گیری از نفوذ نم و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان است. شرکت پردیسان سال ها تجربه در زمینه ی عایق کاری و ترمیم ایزوگام را دارد.

از آنجایی که تعویض ایزوگام بسیار هزینه بر می باشد بهتر است ترمیم آن را در اولویت قرار دهید. شرکت پردیسان همواره آماده ی ارائه ی انواع خدمات در زمینه عایق کاری است. این شرکت مهارت بالایی در نصب ایزوگام و تعمیر ایزوگام های کهنه دارد. برای استفاده از خدمات متنوع شرکت کافی است تملس بگیرید.

ایزوگام روی ایزوگام | 09128592911

اجرای انواع عایق های ایزوگام بر روی انواع سطوح را با بهترین کار ممکن و با بهترین روش اجرا را گروه عایق کاری پردیسان را انجام میدهد. ما در با استفاده از افراد متخصص و کارآمد نصب ایزوگام رو انجام میدهیم. جهت مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید تا در اسراع وقت خدمات ارایه شما انجام شود.

نمایندگی رسمی ایزوگام دلیجان و برندهای دیگر ایزوگام در شرکت پردیسان شمارا به تهیه ایزوگام مرغوب برای مکانهای مورد نظر خود دعوت می کند. همانطور که می دانید  ایزوگام  کاری یکی از کارهای بسیار مهم در مقاوم سازی ساختمان می باشد. که شما عزیزان برای اجرا و نصب ایزوگام روی ایزوگام می توانید با شرکت پردیسان که سابقه چندین ساله دارد وارد کار شوید .

شرکت پردیسان با مدیریت جناب آقای مهندس عبدالله زاده توانسته با تولید ایزوگام های مرغوب همراه با نشان استاندارد جایگاه خود  را در بین مردم حفظ نماید. ایزوگام ها که حدود عمر طولانی آنها بین ۱۰ تا ۱۵ سال می باشد. به هر دلیلی مانند ترک خوردگی و چروکیدگی می‌توانند به خرابی منجر شوند. به همین دلیل شما برای اجرای ایزوگام روی ایزوگام قبلی باید از ایزوگام کار ماهر و با سابقه برای این کار استفاده کنید. و چه بهتر که با شرکت پردیسان که نمایندگی در تهران می باشد وارد مذاکره شماره تماس های زیر با این شرکت در تماس باشید:

09128592911
09388274213

برای نصب ایزوگام روی ایزوگام بهتر است که شرایط سطح مورد نظر را نیز بسنجید تا بتوانید در مورد مقاومت و استقامت ایزوگام جدید تصمیم بگیرید. اصولاً می‌دانید که این ایزوگام بر روی سطح های سرامیکی و چوبی چسبندگی خوبی ندارند. به همین دلیل از یک لایه فلزی آلومینیومی برای چسبندگی بهتر استفاده می کنند.

چگونگی اجرای ایزوگام روی ایزوگام

نمایندگی ایزوگام کاری در تهران که توسط شرکت پردیسان اداره می شود. قیمت انواع ایزوگام را به صورت کاملا مناسب در اختیار همشهریان عزیز قرار می دهد .خاطر نشان میکنم برای نصب ایزوگام روی ایزوگام قبلی نکاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایزوگامی که به دلیل سوراخ شدن و یا ترک خوردگی مورد آسیب قرار گرفته  است از ایزوگام جدا شود و  برای نصب ایزوگام باید چه کارهایی انجام داد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه ۲۰ | 09128592911

هر گونه آلودگی می تواند بر روی ایزوگام قدیمی وجود داشته باشد. و همین دلیل برای اجرای ایزوگام بر روی ایزوگام قدیمی بهتر است که ایزوگام قبلی را از هرگونه آلودگی رها سازید. و روزنه هایی که به درون آن نفوذ کرده است را پاک سازی نمایید. تا بتوانید بعد از آن از ایزوگام جدید به راحتی استفاده کنید. و  هر قسمت که به خرابی منجر شده باشد را باید به سرعت از ایزوگام جدا نمود.

ایزوگام روی ایزوگام
ایزوگام روی ایزوگام

تجربه ای متفاوت

در هنگام نصب ایزوگام باید توجه داشته باشید که علامت گذاری یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در آن می باشد. که به فاصله ۹۰ سانتیمتر نیز باید توجه خوبی صورت پذیرد . اما اگر جایی که ایزوگام قرار است نصب شود به هر دلیلی ممکن است کولر و یا منبع آب وجود داشته باشد. یک لایه ۲ متری نیز برای جلوگیری از بروز ترک نیز لازم است. و دو قسمت پنج متری که در هنگام نصب ایزوگام برای باز کردن رول مهم است. را نیز باید مد نظر داشت حرارتی که ادامه کار ایزوگام کار  شرکت پردیسان برای استانداردانجام می دهد.

باید با اصول و قواعد خاص همراه باشد ایزوگام دچار سوختگی و یا چین و چروک نشود. دقت نمایید  که فعالیتی که نصاب برای نصب ایزوگام روی ایزوگام قبلی انجام می دهد باید ستو نی باشد و عایق دچار پارگی نشود. بررسی و جدا کردن لایه های ایزوگام که دیگر قابل استفاده نیستند و شما برای ترمیم آن قرار ایزوگام  جدید استفاده کنید باید به صورتی بررسی شود که اطمینان کامل نیز حاصل گردد.

فرورفتگی هایی که در زیر سازی ایزوگام به وجود آمده باید توسط قیر به طور کامل برطرف گردد. تا سطح یکنواختی به وجود آید لایه های ایزوگام به هر دلیلی ممکن است که از یکدیگر جدا شود. و برای این کار قطعاً حرارت نیاز است پس توصیه می کنم از شرکت پردیسان برای اجرای ایزوگام روی ایزوگام دیگر استفاده کنید تا خیالتان در باره نحوه کار در نصب جمع باشد.

نصب ایزوگام روی ایزوگام

برای ترمیم و نصب ایزوگام که بر اساس متراژ محاسبه می شود عموماً برای ۱۰ متر مربع عیب یابی و لکه گیری ایزوگام را به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع ۱ میلیون تومان باید مد نظر داشته باشید . همچنین بهتر است که قیمت روز ایزوگام ها را نیز از شرکت پردیسان جویا شوید.

09128592911
09388274213

که البته به شرح زیر نیز می باشد:

قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

عایق پوششی بر روی مکان مورد نظر همیشه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. و  به همین خاطر ایزوگامی که شما بر روی سقف و یا هر جای دیگر نصب می‌کنید باید از بهترین نوع آن باشد. تا بتواند مکان را از نفوذ هر گونه رطوبت و آب به درون خود محافظت نماید. نصب ایزوگام روی ایزوگام نیز از کارهای مهم برای لکه گیری و بازسازی ایزوگام می باشد. که می توان از دستگاه های مرتبط با آن در نصب عایق رطوبتی نیز استفاده نمود .

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در قیطریه - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

هرگونه برآمدگی و فرورفتگی را تا قبل از انجام کار باید رفع نمایید. زیرا این گونه ایزوگام با یک سطح یکنواخت تر روبرو خواهد شد. و همانطور که میدانید تمیزی و استاندارد کار به نتیجه کار قدرت بیشتری می بخشد.

استفاده از خمیر پرایمر

برای کندن ایزوگام کهنه و قدیمی بهتر است که از حرارت استفاده نمایید. تا تمیزی و آراستگی کار را نیز حفظ کنید و با بکار بردن خمیر پرایمر سطحی که قرار است برای ایزوگام جدید آماده باشد را مهیا کنید. نمایندگی فروش ایزوگام با مدرک عالی و کارشناسان خوبی که در این شرکت آماده خدمتگزاری به شما عزیزان هستند. عملکرد خود را با تخصص بالایی که دارند به خوبی به اثبات می رساند.

اگر بخواهید در مورد برتری یک مکان برای نصب ایزوگام روی ایزوگام صحبت کنید. قطعاً سطحی است که بتوان آن را به قیرآغشته نمود زیرا این گونه چسبندگی ایزوگام را با رعایت موارد بهتری انجام می دهند. البته باز هم تاکید می‌کنم که سطحی که قرار است ایزوگام روی آن نصب شود باید از هرگونه کثیفی و آلودگی به دور باشد. تا بتوان از ایزوگام انتظار کارایی بالایی را داشت .

 

عملیات نصب ایزوگام روی ایزوگام | 09128592911

هنگامی که عملیات نصب ایزوگام روی ایزوگام قبلی به اتمام رسید. به لوله‌های بخاری و  ناودانها توجه فرمایید. زیرا همانطور که می دانید راه خروج آب از طریق ناودان صورت می پذیرد. که اگر این مسیر با مشکلی مواجه شود برای ایزوگام نیز خطرات زیادی را به وجود می آورد . پس باید این دقت را داشته باشید که ناودان توسط ایزوگام به گرفتگی منجر نگردد. و لوله های بخاری نیز باید همیشه با غیر وارد عمل شوند. تا نتوانند آب را به درون خود راه دهند. قیمت مناسب ایزوگام را همراه با ضمانت پوشش از شرکت پردیسان و جناب آقای مهندس عبدالله زاده در  ارتباط با شماره تلفن های زیر جویا شوید.

09128592911
09388274213

این شرکت با سابقه درخشان خود سالیان سال است که مهمان استان تهران می باشد. و افتخار این را دارد که با بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی در حال همکاری بوده است. ممکن است سوالات زیادی از قبیل اینکه:

اگر قبل از نصب ایزوگام مکان را با قیر آغشته نکنید چه مشکلی پیش می آید؟ و یا اینکه ایزوگام بدون پلاستر بر روی دیوار چگونه به مرحله اجرا می‌شود ؟ را داشته باشید به همین دلیل شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با بخش پشتیبانی شرکت پردیسان برای دریافت جواب سوالات خود اقدام فرمایید.

ایزوگام روی ایزوگام | 09128592911

5/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *