ایزوگام در گوهردشت

ایزوگام در گوهردشت

نمایندگی رسمی ایزوگام کاری در منطقه گوهردشت کرج خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی با قیمت باورنکردنی انجام می‌دهد همانطور که می دانید ایزوگام ها در تک لایه دو لایه و سه لایه با روکش های متفاوت از جمله روکش آلومینیوم بدون روکش و طرح دار در بازار عرضه می کند.

که شما می توانید به راحتی آن را از نمایندگی پردیسان خریداری نموده و یک عدد ضمانتنامه و بیمه نامه معتبر را نیز دریافت نمایید خبر خوب برای اهالی محترم این منطقه این است که این شرکت افتخار دارد با اشخاص و همچنین انواع یگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی نیز به صورت اقساطی وارد همکاری شود.

فاکتور مالیاتی در انتهای کار خدمات ایزوگام کاری و نصب آن به مشتری تحویل داده می‌شود و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد زیرا میتوانید از این رو ایزوگام برای مکان های مختلفی همچون ایرانیت یا نمای ساختمان و هم چنین سرویس‌های بهداشتی و پشت بام ها به راحتی استفاده کنید و امنیت ساختمان خود را برای ۱۰ تا ۱۵ سال به راحتی فراهم آورید.

هنگام بارش برف و باران ساختمان بشدت مورد تهاجم قرار می‌گیرد از این رو عایق حفاظتی مانند ایزوگام می‌تواند یک پوشش بسیار قدرتمند در برابر این گونه تهاجم به حساب آید البته باید مد نظر داشته باشید که برای خرید ایزوگام به نمایندگی معتبر آن مراجعه فرمایید زیرا برخی از افراد سودجو با قیمت پایین و کیفیت فوق‌العاده پایین‌تر ایزوگام را به مشتریان تحویل داده که مشتری نمی تواند به راحتی از آن استفاده کنند و هزینه‌ها و خسارات بعدی آن به مراتب بیشتر می باشد.

 ایزوگام دلیجان در گوهردشت

شما در هنگام خرید می توانید به نشان استاندارد و تاریخ تولید و انقضای ایزوگام دقت فرمایید زیرا یک ایزوگام مرغوب بدون شک چگونه بوی نامطبوعی ندارد و مهم تر از همه وزن استاندارد ایزو گام می باشد که بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است و شما به راحتی می توانید از یک نصاب ماهر بخواهید که با چسبندگی فوق العاده ایزوگام دارد به محل مورد نظر چسبیده و مقاومت و پایداری مکان را برای مدت بسیار طولانی تضمین نماید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در ارامنه ب | 09128592911

اطلاعات تماس شرکت پردیسان به شرح زیر می باشد که شما به جناب آقای مهندس عبدالله زاده می توانید وارد گفتگو شود و ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد قیمت انواع ایزوگام در این شرکت نیز سوالاتی را دریافت نمایید:

09128592911

09388274213

قیر در زیر سازی ایزوگام باعث می شود که استقامت و دوام ایزوگام بالا برود و همچنین اگر رفت و آمد بر روی ایزوگام وجود داشته باشد نیز بتواند دوام و آن را ثابت نگه دارد برای خرید یک ایزوگام مرغوب بهتر است که شما شناخت  درستی از آن داشته باشید.

و ابتدا به دوام آن در پارگی و همچنین نفوذ ناپذیری آن در برابر هرگونه رطوبت توجه داشته باشید زیرا انعطاف‌پذیری در مقابل سرما و گرما از مشخصه‌های اصلی ایزوگام می باشد.

ایزوگام در گوهردشت
ایزوگام در گوهردشت

همچنین پاشنه عایق ایزوگام باید در سلامت کامل به سر ببرد و هیچگونه شکستگی و پارگی بر روی آن مشاهده نشود شما عزیزان میتوانید برای ایزوگام سرویس های بهداشتی از ایزوگام دولایه پودری استفاده نمایید زیرا این ایزوگام جواب خود را پس داده و همچنین مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

راه های ارتباط با نمایندگی پردیسان از طریق شماره تلفن های زیر می باشد:

09128592911

09388274213

به هیچ عنوان فریب و تبلیغات نادرست برخی شرکت‌ها را برای ایزوگام نامرغوب نخورید زیرا ایزوگام اگر کیفیت و مرغوبیت خوبی نداشته باشد نمی تواند رضایت شما را به دست آورد از این رو الیاف مصنوعی و قیر که در درون ایزوگام وجود دارد باعث پوشش محافظتی بهتر و دوام بسیار آن می گردد.

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام
قیمت نصب ایزوگام برای سرویس های بهداشتی و دیوار ها با توجه به سختی کار با نصب ایزوگام با پشت بام فرق دارد و هر دو با قیمتی متفاوتی انجام میشود.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کهریزک - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

 قیمت ایزوگام در گوهردشت

قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

09128592911

09388274213

هیچگونه فرورفتگی و برآمدگی نباید در زیر سازی ایزوگام وجود داشته باشد تا ساعت ایزوگام کاملا یکدست و یکنواخت مشخص شود همچنین نصاب باید عملیات خشک شدن ایزوگام را کاملاً استاندارد انجام دهد تا ایزوگام بتوانند نتیجه خوبی را در انتهای کار به وجود آورد.

عموما هیچ ‌گونه چین و چروکی و حتی خوردگی در سطح ایزوگام با نصب عالی وجود ندارد به این طریق شما می توانید تجربه و مهارت نصاب را با شناخت همین موارد به راحتی مشخص نمایید.

البته سابقه ۲۰ ساله نمایندگی پردیسان موجب شده است که از نصاب و پیمانکاران ماهر با داشتن کارت فنی در اکیپ سیار خود استفاده کند به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی درباره این گونه مسائل وجود ندارد و شما با خیال راحت می توانید به این شرکت مراجعه فرمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *