ایزوگام در گلشهر

 

ایزوگام در گلشهر

ایزوگام دلیجان در گلشهر

بدون شک ایزوگام می توانند یک عایق رطوبتی محافظ برای شیروانی ها و سرویس های بهداشتی مختلف باشد که افراد بتوانند با خیال راحت و در صحت سلامت به فعالیت‌های روزمره خود در یک مکان مطمئن بپردازند ایزوگام کاری به دلیل صرفه اقتصادی بسیار بالا و خوبی که نسبت به آسفالت و قیرگونی دارد بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

خصوصاً اگر شما ایزوگام مورد نظر خود را با برندهای مختلف از یک نمایندگی معتبر مانند پردیسان در کرج تهیه فرمایید قطعاً خواهید توانست کیفیت و ضمانت بالای آن را طی ۱۰ تا ۱۵ سال به راحتی مشاهده نمایید.

زیرا ایزوگام مرغوب ایزوگام است که نشان استاندارد بر روی آن درج شده باشد و مهمتر از همه از تاریخ تولید و انقضای آن به توان اطلاعاتی را کسب نمود پیمانکاران و نصابان ماهر که در این شرکت با سابقه ۲۰ ساله مشغول به فعالیت هستند همگی دارای کارت فنی می باشند که شما عزیزان می توانید با خیال راحت از خدمات ایزوگام کاری این شرکت استفاده نمایید.

خاطرنشان می‌کند در پایان کار کارشناسان ما یک عدد فاکتور مالیاتی را برای خدمات انجام داده شده به مشتری عزیز تحویل می‌دهند تا مشتری بتواند به راحتی خدمات را مطمئن شده تلقی نماید همچنین در حین ارائه ایزوگام ضمانتنامه و بیمه نامه برای تضمین سلامت کالا به مشتریان عزیز تحویل داده می شود ؛

شما عزیزان برای سردخانه ها و مراکز بهداشتی نیز می‌توانید از ایزوگام با روکش های متفاوت استفاده نمایید و همچنین مدنظر داشته  باشید که ایزوگام با روکش های متنوع از جمله روکش آلومینیوم برای مناطقی که در برابر نور خورشید قرار دارد بسیار مهم و با اهمیت می باشد و البته اگر از ایزوگام بدون روکش استفاده کنید.

09128592911

نمایندگی رسمی ایزوگام پردیسان در کرج

09388274213

نصب ایزوگام در گلشهر

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در طوس | 09128592911

نصاب با یک لایه سیمان دوام و استقامتی سوکام را ماندگار می‌کند و شما برای بازسازی و ترمیم ایزوگام می‌توانیم نیز با این شرکت وارد همکاری شهید و تا به صورت اقساطی خدمات این شرکت را دریافت نمایید زیرا شرکت پردیسان تنها به فکر رضایت مشتری و رفاه حال آنها می باشد به همین دلیل خدمات خود را به صورت شبانه روزی و همچنین به صورت آنلاین و به شکل خرید اینترنتی نیز در دسترس همشهریان عزیز در منطقه حقه گلشهر کرج قرار می‌دهد.

شما عزیزان با وارد شدن به سایت این نمایندگی می‌تواند ایزوگام مورد نظر خود را با خیال راحت خریداری نمایید و به راحتی آن را نصب نمایید نصب آسان ایزوگام درست است که با پیچیدگی همراه نیست اما دقت و ظرافت کاری بالایی را می‌طلبد که شما می‌توانید از یک مصاحبه ماهر این کار را انتظار داشته باشید.

 

ایزوگام در گلشهر
ایزوگام در گلشهر

اجرای صحیح ایزوگام و کاربرد متنوع آن را با قیمت مطمئن از نمایندگی پردیسان در استان تهران و کرج بخواهید عایق رطوبتی که ارزان ترین و مناسب ترین پوشش برای بسیاری از مکان‌ها می باشد با انعطاف پذیری و چسبندگی خوبی که دارد از جمله آیه های بسیار محبوب در میان مردم می باشد شما عزیزان بهتر است بدانید که نصاب عزیز هنگام نصب ایزوگام خصوصاً بر روی پشت بام به شیب و ناودان توجه بسیاری می‌کند تا مشکلی برای بارش باران وجود نداشته باشد.

و همچنین زیرسازی را از هرگونه گرد و غبار پاک می نماید تا چسبندگی به نحو احسن انجام پذیرد اما شما اگر به دنبال انعطاف بیشتر در ایزوگام هستید می‌توانید از ایزوگام تک لایه و برای مقاومت بالا بیشتر از ایزوگام دولایه و سه لایه استفاده نمایید.

همچنین شرکت انواع ایزوگام را با روکش های طرح دار در اختیار همشهریان و مشتریان گرامی قرار می دهد تا بتوانند یک انتخاب را با سلیقه خود به ثمر برسانند عموماً بهترین محل ها برای نصب ایزوگام محلی است که سطح آن به قیر آغشته باشد تا بتواند چسبندگی خوبی را نشان دهد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام ستاره طلایی

وسایل و تجهیزاتی که ایزوگام کار باید قطعاً با خود همراه داشته باشد از قبیل دستکش نسوز و کپسول و همچنین کفش چرم ساق بلند می باشد که ایمنی و امنیت کار را برای نصاب و اطرافیان تضمین نماید سطح زیر ایزوگام باید کاملا صاف باشد و ترمیم و آن را برای ترک ها و درس ها به سرعت انجام دهند تا سطح یکنواخت و یکدست مشاهده گردد.

 قیمت ایزوگام در گلشهر

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.
قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

09128592911

قیمت به روز انواع ایزوگام در کرج

09388274213

 

5/5 - (15 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *