ایزوگام در کیانمهر

ایزوگام در کیانمهر

شرکت ایزوگام پردیسان که در کرج و تهران انواع ایزوگام را با نصب و قیمت عالی به ثمر می رساند آماده ارائه خدمات متنوع به مردم عزیز منطقه کیانمهر کرج میباشد شما عزیزان میتوانید انواع ایزوگام را با مواد تشکیل دهنده کاملا مرغوب و مطمئن از این شرکت بخواهید.

همانطور که میدانید ایزوگام باید سطح یکنواخت و صاف داشته باشد و هیچگونه برآمدگی را نمایان سازد اصولاً لایه هایی که در تولید ایزوگام به کار می رود الیاف شیشه و پلی استر می باشد که می توانند بافت ایزوگام را بسیار مطمئن به وجود آورند.

برای اینکه شکل ظاهری ایزوگام را بخواهید تجزیه و تحلیل کنید باید بدانید که یک عدد ایزوگام عادی که عموم مردم آن را می شناسند با انواع روکش های مختلف در بازار عرضه می‌شود که البته نمایندگی پردیسان این را ایزوگام را بعد از خشک شدن با یک لایه سیمان نیز پوشش می‌دهد تا دوام و مقاومت ایزوگام افزایش پیدا کند،

اما اگر به دنبال یک ایزوگام با انعطاف بیشتر هستید بهتر است که ایزوگام تک لایه را مورد استفاده قرار دهید اما برای مکان هایی که نور خورشید به شدت در حال تابیدن است بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم فراموش نکنیم.

زیرا در برابر نور آفتاب دوام و استقامت بالایی دارد البته برخی از افراد به ظاهر ایزوگام اهمیت ویژه می‌دهند به همین دلیل پیشنهاد من به این عزیزان استفاده از ایزوگام های روکش های طرح دار می باشد که شرکت پردیسان انواع طرح ها را با زیبایی و کیفیت بالا به مشتری عزیز تحویل می دهد.

و در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که کارشناسان فروش شرکت پردیسان یک عدد ضمانتنامه و بیمه نامه ۵ ساله را همراه با ارائه ایزوگام مورد نظر شما به شما عزیزان تحویل دهند.

نصب ایزوگام در کیانمهر

البته برای نصب ایزوگام و یا ترمیم و لکه‌گیری آن پیمانکاران مجرب این شرکت در پایان کار فاکتور مالیاتی را برای خدمات ایزوگام کاری به مشتری عزیز تحویل می دهند تا مشتری با خیال راحت بتوانند نیز خود را نتیجه بخش بداند بهتر است در هنگام خرید انواع ایزوگام تنها به نمایندگی رسمی آن در منطقه و شهر خود که شرکت پردیسان می باشد مراجعه فرمایید،

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه 12 | 09128592911

09128592911
09388274213

زیرا نشان استاندارد و تاریخ تولید و انقضا از جمله شرطهای مهم برای یک ایزوگام مرغوب میباشد همچنین ایزوگام کاران باید بدانند که در هنگام حمل انواع ایزوگام به هیچ عنوان نباید ایزوگام را پرتاب کند تا رول ایزوگام با شکستگی و یا پارگی مواجه نشود البته یک ایزوگام مرغوب کشش بالایی دارد و به هیچ عنوان به پارگی منجر نمی شود.

همچنین در هنگام نصب باید ایزوگام کاران بدانند که برای رفاه و امنیت حال خود و اطرافیان بهتر از لباس مخصوص و همچنین کفش و دستکش نسوز استفاده نمایند و مشعل خود را با حالت استاندارد مورد استفاده قرار دهند تا بتوانند نصب ایزوگام را با دقت و ایمنی بالا به پایان برسانند همچنین بهتر است،

اگر قرار به استفاده از کولر برای پشت بام می باشد از یک عدد لایه دو متری برای زیر پایه کولر استفاده شود زیرا اجسام خشن و یا پایه ی کولر می‌تواند به ظاهر ایزوگام خلل وارد نماید و این گونه ایزوگام نمی‌تواند عمر و ماندگاری خوبی را در طی ۱۰ یا ۱۵ سال داشته باشد.

ایزوگام در کیانمهر
ایزوگام در کیانمهر

قیمت ایزوگام در کیانمهر

در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
فیمت ایزوگام مستقیم به کیفیت ایزوگام ارتباط دارد و ایزوگام درجه یک دولایه فولدار با قیمت میانگین ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۳۲۰۰۰۰تومان میباشد.
قیمت روز انواع ایزوگام ها:
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  قیرگونی در یافت آباد-قیمت قیرگونی-هزینه قیرگونی-فروش قیردریافت آباد-

09128592911
09388274213

قیمت ایزوگام و نصب آن را می توانید از خدمات ایزوگام کاری پردیسان جویا شوید زیرا نکات کلیدی برای نصب ایزوگام وجود دارد که می‌تواند کیفیت کار را افزایش دهد و همچنین بهتر است بدانید که نصب ایزوگام را در هر شرایط آب و هوایی می توان انجام داد اما دوام و ماندگاری ایزوگام بیشتر بر آب و هوای معتدل و یا خشک تاثیر دارد.

که البته برای دریافت مشاوره نیز می تواند با جناب آقای مهندس عبدالله زاده در مورد دمای هوا برای نصب ایزوگام نیز جویا شوید البته در هنگام نصب بهتر است به شیب مورد نظر نیز توجه به صورت پذیرد تا ناودان بتواند کار خود را به راحتی انجام دهد زیرا ناودان یکی از راههای خروج آب از پشت بام می باشد،

همچنین سطح ایزوگام همیشه باید از هرگونه کثیفی به دور باشد تا بتواند چسبندگی خود را به راحتی لحاظ نماید؛

البته اگر زیرسازی همراه با قیر همراه باشد می تواند کیفیت کار را دو چندان نماید.

مطمئن ترین خرید ایزوگام و بهترین نصب آن را از پیمانکاران با تجربه نمایندگی ایزوگام پردیسان در کیانمهر کرج بخواهید.

5/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *