از آنجایی که کرج یکی از کلان شهرهای پر بارش کشور به حساب می آید. استفاده از ایزوگام برای این شهر بسیار مهم و ضروری خواهد بود. لذا بر آن شدیم تا در این مقاله اطلاعات کاملی در راستای ایزوگام در کرج در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در واقع برای اجرای یک ایزوگام خوب و حرفه ای نیازمند یک تیم حرفه ای هستید. شرکت پردیسان این تیم حرفه ای را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. 

برای اجرای ایزوگام در کرج باید در مورد انواع ایزوگام و نحوه ی اجرای ایزوگام اطلاعات کاملی داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید از خدمات ارائه شده نتیجه گیری مطلوبی را ارائه کنید. انواع ایزوگام در کرج در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

انواع ایزوگام در کرج

اهالی محترم کرج برای شما خبرهای بسیار خوبی در راه است. اجرای خدمات ایزوگام در کرج توسط شرکت پردیسان این خبر مهم است. اگر قصد عایق کاری منزل خود را دارید. یا می خواهید منزل خود را در برابر بارش های برف و باران ایمن کنید. می توانید با شرکت پردیسان تماس بگیرید و عایق کاری منزل خود را به این شرکت بسپارید. ما با سابقه ای چندین ساله در امور اجرای عایق کاری و آب بندی در خدمت شما هستیم. 

حفاظت از منزل مسکونی و ساختمان در برابر نفوذ آب یک کار تجملاتی نیست. این کار یک سرمایه گذاری خوب در برابر عوامل از بین برنده ساختمان است. شما می توانید با یک عایق کاری خوب و با کیفیت سال های زیادی از ساختمان خود حفاظت کنید. ما در این راه به شما راهنمایی های لازم را خواهیم رساند. رزومه ی شرکت پردیسان در حوزه ی ایزوگام در کرج بسیار غنی می باشد. با ما در تماس باشید. 

ایزوگام در کرج
ایزوگام در کرج

ایزوگام در کرج + آسفالت کاری و نمایندگی ایزوگام در استان البرز ( کرج ) + قیمت و خرید

ایزوگام یک عایق می باشد که به عدم نفوذ نم، رطوبت و آب کمک می کند. در حقیقت ایزوگام نوعی پوشش بسیار قوی و مستحکم است. که مانع از ورود آب و رطوبت می شود. این ماده نامبرده موارد مصرف زیادی دارد. ایزوگام در کرج یکی از مصالح ساختمانی بسیار مهم است. که در صنعت ساختمان سازی یکی از مواد مورد نیاز می باشد.

این ماده ساختمانی یکی از فرآورده های نفتی می باشد. که از آن به عنوان عایق پشت بام ساختمان ها، کف حمام ها، دیوار های اطراف حمام و همچنین سرویس های بهداشتی استفاده می شود. از دیگر موارد مصرف آن می توان لایه عایق بندی کف استخر و بدنه آن اشاره کرد.

 

یک ایزوگام خوب

در واقع ایزوگام ها در نفوذ آب به داخل ساختمان ها و خرابی آنها نوعی مانع می باشند. نصب این نوع عایق توسط حرارت بسیار بالا انجام می شود. با ذوب شدن موادی که در فرمولاسیون آن قرار دارد. خاصیت چسبندگی عایق را افزایش می دهد. و محل مورد نظر را به خوبی تحت پوشش قرار می دهد.

ایزوگام های تولید شده برند های متنوعی دارند که از بین انواع آنها، ایزوگام دلیجان و شرق از محبوبیت بالاتری برخوردار می باشند. و مورد استفاده اکثر مردم قرار گرفته اند. ناگفته نماند که ایزوگام دلیجان ارزان در کرج از بهترین گزینه ها می باشد.

شرکت پردیسان در طول فعالیتی که در راستای خدمت برای همشهریان خود با تکه بر دانش و تجربه خود خدمات ایزوگام در کرج با قیمت و با کیفیت مناسب انجام می دهد.

 

ایزوگام در کرج
ایزوگام در کرج دارای تخفیفات ویژه می باشد

خدمات ایزوگام در کرج

خدماتی که شرکت پردیسان در کرج ارایه میکنند به شکل زیر میباشد.

  • 1-فروش انواع ایزوگام های درجه یک و سایر برند ها

  • ۲-ترمیم و لکه گیری عایق های قدیمی و عیب یابی

  • ۳-اجرا و نصب ایزوگام در کرج با ضمانت و بیمه نامه ده ساله

  • ۴-نصب ایزوگام برای دیواره ها ، سرویس ها ، پشت بام ها ، پل ها ، پی های ساختمانی و … با قیمت بسیار مناسب

 

همشهریان عزیز در کرج شاید نام نمایندگی رسمی ایزوگام کاری پردیسان را که در حوزه انواع عایق کاری و آسفالت کاری در سطح کرج که با سابقه ۲۰ ساله مشغول به کار می باشد را شنیده باشید. این نمایندگی با داشتن پیمانکاران و مهندسان متخصص و ماهر توانسته اعتبار خوبی را در بین همشهریان محترم در کرج کسب نماید.

زیرا کیفیت و استاندارد هدف اصلی ما در این شرکت می باشد. و ایزوگام به دلیل قیمت پایین و مناسبی که نسبت به آسفالت و قیرگونی دارد در بین عموم مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

 

ایزوگام کاری حرفه ای

 شما می توانید برای مکان هایی از جمله پشت بام ها که اصولاً از ایزوگام هایی با روکش های آلومینیوم استفاده می‌شود. البته آلومینیوم تنها برای مقاومت در برابر نور خورشید می باشد و صرفاً هیچ گونه ارتباطی با کیفیت ایزوگام ندارد استفاده نمایید.

 برای سرویس های بهداشتی ایزوگام های بدون روکش و تک‌لایه به راحتی پاسخگو هستند. اما کشاورزان عزیز برای مرغداری‌ها، دامداری‌ها و مکان هایی از این قبیل نیز می‌توانند از خدمات ارزنده این شرکت استفاده نمایند.

ایزوگام نوعی عایق بسیار قوی می باشد. که در صنعت ساختمان سازی از آن به شدت استفاده می شود. بهترین گزینه برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ایزوگام دلیجان ارزان در کرج می باشد. ایزوگام نامبرده ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشد. که می توان به ضخامت مناسب آن، استاندارد های رعایت شده، سطح صاف و یکدست آن و … اشاره کرد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در کارون جنوبی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

 

ایزوگام دلیجان در کرج

 بهتر است ایزوگام مرغوب را از نمایندگی تهیه فرمایید. زیرا بسیاری از افراد سودجو برای سود بیشتر با قیمت پایین تر انواع ایزوگام را به مردم معرفی کرده. و متاسفانه برخی از همشهریان عزیز فریب این گونه افراد را می خورند.

 در ابتدای کار باید بدانید که نشان استاندارد اولین چیزی است که باید بر روی ایزوگام درج شده باشد. و همچنین تاریخ تولید و انقضا از جمله شرط‌های دیگر یک ایزوگام مرغوب می باشد. و ایزوگام به هیچ عنوان نباید بوی نامطبوعی داشته باشد و همچنین وزن آن باید کاملا از سبک نیز باشد.

 از جمله ویژگی‌های خوب ایزوگام قطعاً به این مورد باید اشاره نمود که نیاز به برف روبی ندارد. و برای مناطق سردسیر یک امتیاز مثبت محسوب می شود. که شما عزیزان برای خدمات لکه گیری و ترمیم ایزوگام نیز می‌توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

 زیرا برای هر ۱۰ متر مربع هزینه عیب یابی و لکه‌گیری ایزوگام  به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و برای ۲۰ متر مربع باید قیمت یک میلیون تومان را در نظر داشته باشید البته برای متراژهای بالای ۳۰ متر به شکل متری محاسبه انجام می گیرد.

 

ایزوگام شرق در کرج

 شما برای لکه گیری ایزوگام که به خاطر عوامل مختلفی از جمله شرایط آب و هوایی و یا برخورد با اجسام خشن تخریب شده است. می‌توانید از ترمیم استفاده نمایید. و یا حتی خدمات دیگری مانند سیمانکاری روی ایزوگام و اجرای درست آن و همچنین ایزوگام روی دیوار گچی یا سطح های دیگری مانند موزاییک یا شیروانی که تمام این موارد با کیفیت و اصول استاندارد بالا در این شرکت اجرا می‌شود.

عملیات درزگیری ایزوگام با قیمت بسیار مناسب همراه با چسب ترمیم ایزوگام را از نصاب ماهر ما در این شرکت انتظار داشته باشید و بهتر است بدانید برای این که ایزوگام باد نکند قبل از انجام نصب  ایزوگام باید هیچ‌گونه هوایی مابین ایزوگام و سطح مورد نظر نباید وجود داشته باشد تا به قول معروف ایزوگام طبله نشود.

 

قیمت ایزوگام در کرج

 قیمت نصب ایزوگام و خرید ایزوگام دلیجان را با قیمت روز از نمایندگی رسمی پردیسان در کرج با کادر مجرب بخواهید و البته قیمت انواع ایزوگام به شرح زیر می باشد:

  • بام گستر کد ۱۱۷  قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
  • جنت دلیجان  قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
  • ایزوگام ستاره طلایی   قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
  •  متین دلیجان  قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
  •  پشم شیشه ایران  قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
  •  دژکام گستر دلیجان  قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

 

لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

09128592911

 09388274213

 

خبر خوب برای اهالی محترم کرج این است که  شرکت به شکل اقساطی نیز با شما عزیزان وارد همکاری می‌شود. و بسیاری از نهادهای دولتی و شخصی نیز می‌توانند از این مزیت بهره مند گردند.

 شما عزیزان در هنگام خرید ایزوگام با هر نوع کیفیت، ابعاد و پوشش دهی می توانید ضمانت‌نامه و بیمه نامه معتبر را از کارشناس فروش ما در نمایندگی رسمی پردیسان دریافت نمایید. و همچنین در پایان کار خدمات ایزوگام کاری از قبیل نصب ایزوگام و یا ترمیم آن فاکتور مالیاتی و درج هزینه های ایجاد شده را پیمانکار به شما تقدیم می کند.

 

محاسبه هزینه ایزوگام

برای محاسبه هزینه ایزوگام بهتر است شما عزیزان فرمول زیر را به خاطر داشته باشید:

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده = حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

اگر عملیات نصب ایزوگام با مشکل مواجه شود. و یا مهارت و تخصص کافی را نصاب نداشته باشد. شما نمی توانید انتظار کیفیت و استاندارد را در طول ۱۰ تا ۱۵ سال از ایزوگام حتی با جنس خوب و عالی داشته باشید.

 زیرا نصب ایزوگام باعث ماندگاری و استقامت بیشتر آن در طول سال‌های متمادی می گردد. در ابتدای کار زیرسازی ایزوگام نقش بسیار مهمی دارد زیرا باید از هر گونه گرد و غبار و آلودگی پاک باشد و اگر سطح مورد نظر به قیر آغشته شود. چسبندگی در حالت بهتری به سر می‌برد.

 امکانات و تجهیزاتی که نصاب در اختیار دارد از قبیل دستکش نسوز؛ کفش مخصوص؛ لباس مناسب و مشعل که برای حرارت استفاده می شود نقش نقش مهمی در روند و سرعت کار دارد.

 

انتهای کار نصب

 در انتهای کار نصاب باید عملیات خشک شدن ایزوگام را با صبر و حوصله به اتمام برساند اینگونه شما می توانید کیفیت ایزوگام را حتی در روزهای به شدت بارانی به خوبی مشاهده کنید.

 هدف اصلی ما در ابتدای کار کسب رضایت و بهبود رفاه بیشتر زندگی شما همشهریان محترم و عزیز در کرج می باشد.

 کافیست در هر ساعتی از شبانه روز با شماره تلفن های زیر در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره از جناب آقای مهندس عبدالله زاده در مورد خدمات متنوع این شرکت سوالات مربوطه را نیز بپرسید.

09128592911

 09388274213

 

مناطق ایزوگام و آسفالت کاری استان البرز :

خدمات شرکت پردیسان در تمامی مناطق و محله های کرج و حومه انجام میشود. و با توجه با افراد کارآمدی که این شرکت در خود دارد،خدمات نصب ایزوگام ، فروش ایزوگام ، ترمیم و لکه گیری ایزوگام با قیمت نصب و هزینه بسیار مناسب در محله های :

گوهردشت-استقلال-رستاخیز-کارمند شمالی- کارمند جنوبی-جهانشهر-عظیمیه. بلوار دانش آموز- کوی شقایق-شهرک بنفشه-کوی بنفشه-کوی مهر-پیک-نیلوفر ۱۸-کوی امامیه-قلمستان. قزلحصار-شهرک ناز-شکر آباد-شهرک یاس-جهان نما-شهرک جهان نما -وحدت-بنیاد ۳۵۰ متری- شهرک طالقانی-وهرجرد-وسیه. همت آباد-نوروز آباد-مهرویلا-شهرک بهارستان-شهرک آسمان

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در قلعه مرغی | 09128592911

 

ادامه مناطق

کوی ولیعصر-کوی مدرس-کوی قائم-شهرک جهازیها- شهرک گلدشت. شهرک پیشاهنگی-شهرک امام رضا- شهرک امام خمینی-جعفریه-جعفرآباد. شهرک ۱۱۰-شهر صنعتی سهرابیه -یزدی ها-زیبادشت- چهارصد دستگاه-جوادآباد. محله بهار-المهدی- اوقافی-اکبرآباد-اصفهانی ها

زورآباد-شهرک استادان- اتحاد -ولد آباد- شیخ آباد-نوروز آباد. چهارراه طالقانی-شهرک استاندار-شهید صدوقی- ساسانی-مصباح -پیک-بنیاد. خرمدشت-آق تپه- سرجوی-کیانمهر-سرحدآباد-شاهین ویلا-دشت ویان-حیدرآباد. حصار-حاجی آباد-آسیاب برجی- حصارک-ماهدشت-گرمدره-کمالشهر-فردیس. اشتهارد-مهرشهر-گلشهر-باغستان-شهرک اوج- خیابان آزادی-خیابان بهشتی. بلوار دانش آموز- خیابان درختی-رستاخیز-رجایی شهر-گوهردشت 

را به صورت ۲۴ ساعته ارایه می کنند.

 

خدمات مهم 

با توجه به این که ایزوگام کاری یک شغل است. که باید در آن تجربه کافی و دانش کافی داشته باشیم. و در نصب ایزوگام باید برخی از مواد اعم از زیرسازی محل مورد نظر در کرج ، ایزوگام مورد استفاده در کرج ، افراد متخصص در نصب ایزوگام و سایر عوامل دقت لازم را داشته باشیم. همه خدمات ایزوگام کاری با قیمت و هزینه مناسب از سایر شرکت ها به مشتری ها ارایه میشود.

 

ایزوگام دلیجان و شرق از چه موادی تشکیل شده اند؟

این فرآورده نفتی دارای فرمولاسیون بسیار ویژه ای می باشد که در برابر گرما و سرما مقاوم می باشد. و کیفیت خود را از دست نمی دهد. ایزوگام دلیجان و شرق از لایه های مختلفی تهیه و تولید شده اند. که می توان به لایه پلی اتیلن یا همان لایه آلومینیومی، الیاف شیشه، الیاف پلی استر، قیر و لایه پلی اتیلن اشاره کرد. هر کدام از لایه های نامبرده ویژگی های منحصر به فردی داشته و وظیفه خاصی را بر عهده دارند.

بخوانید : ایزوگام در تهران

ایزوگام ها به صورت های مختلف تهیه می شوند. روش و یا فرآیند تولید آنها عموما به تعداد لایه های آنها می باشد. به عنوان مثال ایزوگام هایی که دارای یک لایه و یا دو لایه هستند. با طی مراحل مختلف و افزودن مواد گوناگون به آنها مانند قیر، ورق آلومینیوم و … محصول نهایی تولید می شود. البته ناگفته نماند که بعد از خشک شدن تمام لایه ها، محصول نهایی رول می شود و بعد از طی مراحل مختلف به بازار عرضه می شود.

 

مشخصات بارز ایزوگام دلیجان ارزان در کرج چیست؟

ایزوگام های درجه یک و با کیفیت دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. به عنوان مثال

  1. وزن و حجم این نوع ایزوگام استاندارد می باشد. در حقیقت وزن و حجم ایزوگام های تولید شده در هر مرحله مورد آزمایش قرار می گیرد. بنابراین استفاده از ایزوگام دلیجان و شرق باعث سنگین شدن سقف نمی شود و استفاده از آن ظرافت خاصی را به همراه دارد.
  2. این ایزوگام با توجه به استاندارد های جهانی تهیه و تولید می شود.
  3. از دیگر ویژگی ها و مشخصات بارز این نوع ایزوگام می توان به مقاومت بالای آن و سازگار بودن آن با شرایط جوی و آب و هوایی مختلف اشاره کرد.

ادامه ی ویژگی ها

  1. ایزوگام دلیجان دارای بسته بندی های کاملا مقاوم می باشند. که در هنگام جابجایی مانع از ایجاد صدمه به آنها می شود. همچنین روی بسته بندی آنها برچسبی وجود دارد که مشخصات محصول انتخابی روی آن درج شده است. برچسب ها اطلاعات لازم از ایزوگام انتخابی را در اختیار مشتری قرار دهد.
  2. ضخامت آن کاملا استاندارد بوده و به خوبی عمل می کند.
  3. کیفیت چسبندگی این نوع محصول بسیار بالا می باشد. بنابراین در هنگام کار و بعد از گذشت مدتی، کیفیت آن دچار مشکل نخواهد شد.
  4. مواد اولیه به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. که در کیفیت نهایی محصول بسیار موثر می باشد.
  5. از دیگر ویژگی های ان می توان به قیمت بسیار مناسب و ارزان آن اشاره کرد.

 

در هنگام خرید ایزوگام دلیجان ارزان در کرج بهتر است به چه نکاتی توجه شود؟

  • مهم ترین نکته در هنگام خرید ایزوگام در کرج ، توجه به نشان استاندارد آن و همچنین توجه به برند و نام حک شده روی آن می باشد.
  • یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید ایزوگام دلیجان ارزان در کرج باید به آن توجه کرد وزن آن می باشد. در حقیقت ایزوگام انتخابی باید وزنی بیشتر از 39 کیلوگرم را داشته باشد.
  • لمس ایزوگام نه باید باعث چرب شدن پوست دست شود و همچنین بعد از لمس آن نباید دست سیاه شود.
  • توجه به سطح ایزوگام دلیجان در کرج از دیگر نکات مهم می باشد. در حقیقت بعد از کندن برچسب تعبیه شده روی ایزوگام، سطح ایزوگام نمایان شده باید کاملا صاف و یکدست باشد و بدن فرورفتگی باشد.

 

عوامل موثر در هزینه ایزوگام دلیجان و شرق در کرج :

هزینه ایزوگام دلیجان و شرق در کرج نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است. که یکی از دلایل اصلی آن افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی در تهیه و تولید ایزوگام می باشد. البته عوامل مختلفی در هزینه ایزوگام دلیجان ارزان در کرج موثر است که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نوع ایزوگام

  • قیمت نهایی ایزوگام انتخابی

  • هزینه انجام و نصب ایزوگام

  • میزان متراژ ایزوگام مورد نیاز جهت پوشش محل مورد نظر

 

در حقیقت هرچه کیفیت ایزوگام انتخابی بیشتر باشد. متناسب با آن قیمت ایزوگام نیز بیشتر خواهد بود. همچنین مساحت محل مورد نظر با میزان متراژ ایزوگام مصرفی رابطه مستقیم دارد، بنابراین هر چه مساحت محل مورد نظر بیشتر باشد، قیمت و هزینه ایزوگام نیز بیشتر خواهد شد. بهتر است قبل از خرید، لیست قیمت ایزوگام دلیجان و شرق در کرج را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

4.2/5 - (48 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *