ایزوگام در میدان نبوت

ایزوگام در میدان نبوت

ایزوگام کاری در مناطق مختلف کرج شرکت پردیسان با افتخار با سابقه ۲۰ ساله خود به ثمر می رساند همانطور که می دانید بدون شک ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی و محافظتی برای مکان‌های مختلف از جمله پشت بام‌ها ؛ سرویس‌های بهداشتی؛ دامداری‌ها؛پارکینگ های طبقاتی ؛ انواع مرغداری ها و مکان های مختلف دیگر می باشد.

بسته به نوع کاربرد و همچنین استفاده که شما عزیزان می توانید داشته باشید مواد و لایه ی آن مشخص می‌شود اما برای ایزوگام کردن پشت بام ها اصولاً از ایزوگام با روکش آلومینیوم برای استقامت در برابر نور خورشید بسیار استفاده می‌شود.

ایزوگامی که اصولاً  که بیشتر در بین عموم مردم مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد ایزوگام ساده و بدون روکش است که البته برای محافظت بیشتر ایزوگام یک لایه سیمان بر روی آن کشیده می‌شود همان‌طور که می‌دانید قیر خالص در ایزوگام پلیمری ۷۰ تا ۶۰ درصد ماده اصلی آن میباشد که می تواند

کیفیت ایزوگام را به شدت بالا ببرد و همچنین وجود فرآورده های نفتی در تولید ایزوگام باعث مقاوم سازی بیشتر آن شده است و شما عزیزان بهتر است.

نمایندگی ایزوگام در میدان نبوت

وزن هر رول ایزوگام نباید از ۴ کیلوگرم بیشتر باشد تا شیره پلی استر آن کاملاً یکدست و یکنواخت عمل کند هرگونه فرورفتگی و برآمدگی در زیر سازی ایزوگام باعث بنفش شدن ایزوگام در انتهای کار می‌شود و همین دلیل نصاب قبل از انجام ایزوگام کاری زیرسازی را کاملاً تمیز نموده

و اگر ترک و یا فرورفتگی وجود دارد برای ترمیم آن اقدامات لازم را به کار می‌برد تا بتواند سطح یک دستی را به وجود آورد برای چروک بودن رول ایزوگام بهتر است

با کمی حرارت به واسطه مشعل این چروک را از بین برده تا بتوان به راحتی ابعاد و اندازه گیری و ایزوگام را نصب نمود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه ۱۱- قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

عمدتاً ایزوگام های طرح دار که روکش های رنگی دارند برای ساختمان ها و یا افرادی که زیبایی برای آنها در اولویت می باشد در این شرکت عرضه می گردد اما برای سرویس‌های بهداشتی بهتر است که از ایزوگام بدون روکش آلومینیوم استفاده کنید.

قابلیت انعطاف پذیری ایزوگام تک لایه به مراتب بیشتر از ۲ لایه می باشد اما ایزوگام دولایه و سه لایه از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار هستند.

ایزوگام در میدان نبوت
ایزوگام در میدان نبوت

شکل ظاهری ایزوگام را در طبقه بندی بالا برای شما عزیزان شرح دادم همانطور که میدانید شما نیز می توانید برای ترمیم ایزوگام و بازسازی آن به پیمانکاران این شرکت اعتماد نمایید و در برخی موارد برای کندن ایزوگام کهنه کافیست با شماره تماس های ما در ارتباط باشید:

 

ایزوگام بر روی سطوح سیمانی؛ دیوار گچی؛ موزاییک و حلب را تیم سیار ما به خوبی به انجام می رسانند چگونگی ترمیم ایزوگام از جمله مسائل مهم میباشد که با دقت و درایت بالا انجام می‌پذیرد همچنین سیمانکاری روی ایزوگام با اجرای درست و قیمت مناسب را می توانید از این شرکت بخواهید نمایندگی ایزوگام در کرج بهترین ایزوگام را با برندهای معتبر ارائه داده و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز اکیپ سیار را به محل فرا بخوانید.

چسب ترمیم ایزوگام از جمله وسایل ضروری برای درزگیری و ترمیم ایزوگام می باشد همچنین مشتریان گرامی می توانند برای رفع نشتی پشت بام با نمایندگی پردیسان در ارتباط باشند و زمان دریافت مشاوره از جناب آقای مهندس عبدالله زاده اطلاعات قیمت و هزینه لکه گیری را نیز جویا شوند.

قیمت ایزوگام در میدان نبوت

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در هفت تیر-آسفالتکاری در مهرویلا-قیمت آسفالت در مهرشهر-هزینه آسفالت در منظریه

برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

برای محاسبه هزینه ایزوگام برا آپارتمان ها ، هزینه کای نصب ایزوگام با تعداد واحد های آپارتمان تقسیم میشود و مبلغ به دست امده را باید هر واحد جهت نصب ایزوگام برای پشت بام پرداخت کنند.

با توجه به این که برای نصب ایزوگام متراژ پشت بام حساب نمیشود و میزان استفاده شده ایزوگام محاسبه میشود و برای هر ۱۰۰ متر مربع ۲۵ درصد بیشتر استفاده میشود.

برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.

تعمیرات و ترمیم ایزوگام را قبل از خرابی بیش از حد ایزوگام انجام دهید زیرا اینگونه به عمر ایزوگام کمک کرده اید در غیر اینص ورت فایده ای در این کار نخواهد بود.

فاکتور مالیاتی را در انتهای کار میتوانید از ییمانکار شرکت پردیسان برای خدمات ارائه شده در محل دریافت نمایید زیرا هدف این شرکت و پرسنل زحمت کش آن تنها کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

با تجربه ای که تیم ما در اختیار دارد با خیال راحت خرید کنید و نصاب را انتخاب نمایید.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *