ایزوگام در مصباح

ایزوگام در مصباح

با سلام خدمت شما همشهریان عزیز در تهران و کرج همانطور که میدانید شرکت پردیسان با سابقه کاری بیست ساله و در دست داشتن پیمانکاران و نصابان ماهر با کارت فنی انواع ایزوگام کاری و آسفالت کاری را با قیمت مناسب انجام می دهد و شما به راحتی می توانید بهترین ایزوگام را برای محل های مختلف در نظر داشته باشید تا این شرکت برای شما به ثمر برساند.
همچنین اگر قصد ترمیم و بازسازی انواع ایزوگام را داشته باشید می توانید به اکیپ سیار ما اعتماد نموده و با قیمت بسیار مناسب ایزوگام کاری را به اتمام برسانید.
همانطور که میدانید انواع ایزوگام ها با روکش های متفاوت هر کدام کارایی خاص خود را دارند که به عنوان مثال برای پشت بام ها می توان از ایزوگام با روکش آلومینیوم استفاده نمود اما در نظر داشته باشید که آلومینیوم تنها برای استقامت و مقاومت در برابر نور خورشید می باشد و به کیفیت ایزوگام ارتباطی ندارد.
09128592911
انواع ایزوگام با روکش های مختلف
09388274213
ایزوگام های تک لایه که برای سرویسهای بهداشتی می‌توان از آن استفاده کرد از انعطاف بیشتری برخوردار هستند و همچنین ایزوگامهای سه لایه برای مکان های سفارشی با استقامت و کیفیت بالا استفاده می شود که بستگی به نوع هزینه و قیمت مورد نظر آن می‌باشد.
بهتر است همیشه از ایزوگام های مرغوب که دارای نشان استاندارد هستند برای مکانهای مورد نظر خود استفاده کنید زیرا این چنین می توانید عمر مفید آن را بین ۱۰ تا ۱۵ سال به راحتی در نظر بگیرید که از ویژگی های بسیار بارز ایزوگام این است که در مقابل کشش با استقامت خوبی برخوردار است.
و در تمام شرایط جوی گرم و سرد می تواند پایداری خود را به اثبات برساند و همچنین احتیاج به برف‌روبی ندارد و آلودگی هوا را تهدید نمی کند بدین طریق می توان ایزوگام را یکی از پوشش های بسیار عالی برای حفظ محیط زیست نیز در نظر گرفت.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام دلیجان در کرج با نصب | 09128592911

ترمیم ایزوگام در مصباح

در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
بازسازی و نوسازی ایزوگام را بصورت شبانه به نمایندگی رسمی پردیسان بسپارید.
09128592911
ایزوگام کاری روی سیمان با دقت بالا
09388274213

البته دلیل دیگر محبوبیت و معروفیت بسیار ایزوگام نسبت به آسفالت به خاطر قیمت پایین‌تر و مناسب‌تر ایزوگام می باشد که عموم مردم به سمت آن گرویده اند و سایر و تجهیزات خاصی که اصولاً نصاب همراه خود دارد از قبیل دستکش نسوز؛
کفش ساق بلند چرم ؛
مشعل استاندارد و وسایل دیگر باعث امنیت کار می گردد.
و همچنین در پایان کار ایزوگام کاملاً باید خشک شده باشد تا بتوان نتیجه کار را به راحتی مشاهده نمود .
اکیپ سیار این شرکت در پایان کار فاکتور مالیاتی ایزوگام را به شما عزیزان تحویل داد و همچنین ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر و آن را نیز می توانید دریافت نمایید .
خدمات ایزوگام و قیرگونی را بهتر است از اکیپ سیار شرکت پردیسان در مناطق مختلف تهران و کرج و همچنین غرب ایران بخواهید جناب آقای مهندس عبدالله زاده آماده ارائه انواع مشاوره در خصوص نصب و لکه گیری ایزوگام به شما همشهریان عزیز به صورت شبانه روزی میباشند.

این مطلب را بخوانید :  نصب ایزوگام روی سطوح مختلف
ایزوگام در مصباح
ایزوگام در مصباح

برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

برای محاسبه هزینه ایزوگام برا آپارتمان ها ، هزینه کای نصب ایزوگام با تعداد واحد های آپارتمان تقسیم میشود و مبلغ به دست امده را باید هر واحد جهت نصب ایزوگام برای پشت بام پرداخت کنند.
نگران هزینه دیگر نباشید زیرا این شرکت به صورت اقساطی با اشخاص و انواع ارگان های دولتی و شخصی وارد کار نیز می گردد.

قیمت ایزوگام در مصباح

ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
انجام انواع ایزوگام بر روی شیروانی و حلب
09388274213
تعمیرات ایزوگام و ایزوگام کاری روی ایرانیت و شیروانی را میتوانید با قیمت مناسب از ما بخواهید زیرا هدف این شرکت بعداز بیست سال سابقه کاری درخشان کسب رضایت شما مشتریان گرامی و عزیز می باشد تا بتوانیم تبلیغی برای خود باشیم با رضایت شما بزرگواران.
خدمات ایزوگام با نصاب ماهر و باتجربه میتواند بهترین کیفیت را داشته باشد که باعث دوام و ماندگاری ایزوگام نیز می گردد.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *