ایزوگام در لویزان

ایزوگام در لویزان 

با سلام خدمت همشهریان عزیز توجه داشته باشید که کلیه کارها و خدمات ایزوگام کاری در استان تهران، کرج و حتی شعبه دیگر ما در غرب تهران مشغنول به کار می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
مهندس عبدالله زاده
09388274213

ترمیم و نوسازی ایزوگام اگردر مدت مشخص و به سرعت انجام پذیرد بدون شک به ماندگاری و همچنین دوام بالای آن در طول عمر مفید خود که 10 تا 15 سال می باشد به خوبی خواهد رسید و بدین ترتیب قیمت لکه گیری و ترمیم به شرح زیر می باشد.
در بیشتر مواقع اجرای کلی عایق ها محل مورد نظر نیاز به انجام کلی ایزوگام نیست و در مواردی میتوان با ترمیم و لکه گیری مشکل محل مورد نظر را رفع کنیم.
برای ترمیم و لکه گیری برای هر ۱۰ متر مربع قیمت عیب یابی و لکه گیری ۶۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
برای لکه گیری و عیب یابی برای ۲۰ متر مربع ۱۰۰۰۰۰۰ تومان میباشد.
و برای متراژ های بالای ۳۰ متر ، به صورت متری محاسبه میشود.
09128592911
مهندس عبدالله زاده
09388274213

ایزوگامکاری در لویزان 

نمایندگی معتبر پردیسان کلیه خدمات ایزوگام کاری از جمله ایزوگام روی ایزوگام ، کندن هرنوع ایزوگام کهنه ، ایزوگام کاری سطوح سیمانی و حتی سیمان خیس ، موزاییک و حلبی را با دقت و استاندارد بالا به ثمر می رساند.
این شرکت با اعزام اکیپ سیار و ماهر خود به محل با قیمت مناسب و اصول ایمنی بالا ایزوگام کاری را برای شما به نحو احسن با حتی بصورت اقساطی انجام میدهد.
حمل و نقل خوب و سریع انواع ایزوگام با ابعاد و وزنهای مخصوص را شرکت پردیسان با تجهیزات کامل به همراه داد .
قیمت انواع ایزوگام در این شرکت معتبر و با سابقه کاری بیست ساله به قرار زیر است:

ایزوگام در لویزان
ایزوگام در لویزان

قیمت روز انواع ایزوگام ها
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در نبی اکرم - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

09128592911
مهندس عبدالله زاده
09388274213

در نظر داشته باشید که ارائه فاکتور مالیاتی به مشتری در پایان کار مهم و الزامی از سمت پیمانکاران شرکت ایزوگامکاری پردیسان می باشد.
نصب و زیر سازی ایزوگام اگر با استاندارد و در نظر گرفتن کیفیت مطلوب انجام نپذیرد بدون شک نخواهد توانست نتیجه خوبی در برداشته باشد چرا کیفیت خوب بعد از جنس ایزوگام و مواد درجه یک آن به نحوه ی نصب آن برمیگردد و باید از نصاب ماهر در این کار استفاده کنید در غیر این صورت در آینده نه چندان دور هزینه های گزاف و جانبی تعمیرات ایزوگام را باید به دوش بکشید.
حتی نوع خشک شدن ایزوگام نکته مهم دیگر است که نصاب به آن اهمیت بسیاری قائل می باشد و خاطر نشان میکنم شرکت پردیسان که در تمام حوزه های عایق کاری آسفالت ، قیرگونی و ایزوگام فعالیتی همیشگی دارد تمام پیمانکاران و نصابان ایزوگام را با ارائه کارت فنی به محل اعزام کار راهی میکند.
قایل توجه قرار بگیرد مهارت و مدرک بالای تخصصی نیروی کاری پردیسان زبانزد می باشد در استان تهران،کرج و غرب تهران.

09128592911
مهندس عبدالله زاده
09388274213

قیمت ایزوگام در لویزان 

بهتر است در هنگام خرید در نمایندگی از تاریخ انقضا، تولید و نشان استاندارد ایزوگام با هرنوع برندی اطمینان کافی بدست اورید چرا که برخی افراد سودجو متاسفانه با فروش انواع ایزوگام تقلبی شاعبه ی بدی در بازار را راه اندازی کرده اند که به ضرر مشتریان عزیز تمام می شود.
شما با هوش و درایت بالا میتوانید فریب این افراد را نخورید و تهیه از نمایندگی به استاندارد کالای خود اطمینان کافی و وافی را داشته باشید و همچنین خاطر نشان میکنم تمامی ایزوگام ها بدون بو هستند و اگر بوی گازوئیلی و نامطبوعی را احساس کردید بدانید که ایزوگام به هیچ عنوان مرغوب نمی باشد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام کار

09128592911
مهندس عبدالله زاده
09388274213
برای محاسبه هزینه ایزوگام در پشت بام ابتدا قیمت ایزوگام خریداری شده را بدست می آوریم و سپس قیمتی که تفاهم کرده اید برای نصب ایزوگام را با قیمت خام ایزوگام جمع میکنیم و سپس حاصل را به متراژ کل استفاده شده ایزوگام را ضرب میکنیم و قیمت دقیق را برایتان مشخص میشود.

قیمت خام ایزوگام + قیمت نصب ایزوگام × متراژ استفاده شده=حاصل به دست امده هزینه ایزوگام

مواد خام ما در این نمایندگی از درجه بالا تهیه می شود وزیرسازی بااین مواد به شکل استاندارد و درست صورت میگیرد و شما میتوانید با خیالی راحت از خدمات ما استفاده کنید.
ایزوگام ها در روکش و لایه های متفاوت وجود دارند که برای ایزوگام کاری پشت بام شما میتوانید بدون روکش آلومینیوم نیز استفاده کنید و بالایه سیمان پوشش دهید نمایید و حتی برای نمای ساختمان از ایزوگام های رنگی استفاده کنید تا حفظ ظاهر ایزوگام نیز در نظر گرفته شود که برای لایه‌های موجود ایزوگام تک لایه‌ ؛دولایه و سفارشی نیز در بازار و دراین نمایندگی عرضه می شود.

هزینه ایزوگام در لویزان 
بهترین و باتجربه ترین ایزوگام کاران با مدرک بالا و مهارت عالی را میتوانید از نمایندگی رسمی خدمات ایزوگام کاری پردیسان در لویزان تهران با قیمت مناسب و صحبت با اقای مهندس عبدالله زاد بخواهید در تمام ایام هفته و بصورت شبانه روزی.
شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه ایزوگام با ما تماس بگیرید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
09388274213

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *