ایمن سازی و محافظت از ساختمان ها در برابر برف و باران یکی از مهمترین موضوعاتی است که بشر در زندگی خود به آن توجه کرده است. اگر دنبال ایزوگام در غرب تهران-نصب ایزوگام-قیمت ایزوگام-هزینه نصب ایزوگام-قیمت روز ایزوگام-فروش ایزوگام دلیجان و ایمن سازی خانه خود هستید و اطلاعی از قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.
ایزوگام کاری یکی از بهترین روش های حفاظت از ساختمان است که میتواند خانه ای امن و با آسایش برای شما به ارمغان بیاورد. در حال حاضر ایزوگام های متنوعی از شرکت های مختلف در بازار موجود است؛ اما خرید و نصب ایزوگام مناسب موضوعی است که اگر به آن توجه نکنید صرفا باعث هدررفت منابع مالی خود می‌شوید.
شرکت پردیسان مفتخر است که بهترین نوع ایزوگام را با کیفیت بی‌مثال، در انواع مختلف به مشتریان خود در غرب تهران ارائه می‌کند. این شرکت با کارکنان و متخصصان به عرضه، نصب و پشتیبانی از ایزوگام در ابعاد و انواع مختلف مشغول است.
شرکت ایزوگام گستران با کیفیت تضمینی مسولیت اجرای دقیق و نصب ایزوگام در جنوب تهران را عهده دار است. علاوه بر کیفیت تضمینی ایزوگام دلیجان که با قیمت متنوع از متری xتاyتومان به شما ارائه میشود؛ تمامی خدمات عایق بندی، تنظیم، نصب و اجرای ایزوگام به بهترین شکل ممکن به همراه ضمانت ده ساله در محلات جنوب تهران انجام می‌شود.

درباره ایزوگام بیشتر بدانید

ایزوگام یک پوشش مقاوم متشکل از قیر و مواد مختلف دیگر است که به هدف جلوگیری از ورود رطوبت به سطح زیرین نصب می‌شود. نصب این پوشش با حرارت و گرما دیدن انجام می‌شود که باید توسط افراد متخصص انجام شود.
ایزوگام با توجه به نوع کاربرد از مواد مختلفی تشکیل شده است این مواد غالبا مواد نفتی و مشتقات نفت هستند. بطور معمول لایه هایی از جمله پلی‌اتیلن، پلی‌استر، فویل آلومینیومی و… در ساخت این پوشش مقاوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این محصول کاربردی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیر بطور کلی کاربرد اصلی ایزوگام جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت است. سقف ساختمان‌ها، پی استخرها، سرویس ها بهداشتی و سطوحی که به آب حساس هستند؛ از جمله موارد مورد استفاده ایزوگام است.
انواع ایزوگام در غرب تهران

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام روی آهن، فلز، گالوانیزه

ایزوگام های انواع مختلفی دارند، اگر بخواهیم این محصولات را دسته بندی کنیم باید تفاوت ها را در چند دسته بررسی کنیم. این دسته بندی ها در بخش بعدی قابل ملاحظه است.

انواع ایزوگام از نظر تعداد لایه

همانطور که قبلا گفته شد، ایزوگام ها از نظر تعداد لایه به دو دسته تقسیم می‌شوند:
تک لایه : ایزوگام های با انعطافی هستند که معمولا از پلی‌استر تشکیل شده‌اند.
دولایه ؛ ایزوگام های بسیار مستحکم و مقاومی هستند که معمولا از پلی‌استر ضخیم و تیشو تشکیل شده‌اند.

انواع ایزوگام در غرب تهران از نظر مواد تشکیل دهنده

به این موضوع نیز اشاره شد که ایزوگام ها نسبت به کارایی که دارند از مواد مختلفی تشکیل شده اند مهمترین دسته بندی که میتوان از نظر ماده تشکیل دهنده انجام داد عبارت است از:
ایزوگام پلیمری :
ایزوگام پلیمری شامل درصد بالایی قیر است، پلی‌استر، تیشو و لایه آلومینیومی از دیگر مواد مهم مورد استفاده در این نوع هستند. ایزوگام پلیمری یکی از با کیفیت ترین نوع ایزوگام است.
ایزوگام دمیده :
در ساخت این ایزوگام از قیر دمیده استفاده می‌شود و این موضوع کیفیت ایزوگام دمیده را نسبت به ایزوگام پلیمری کمتر می‌کند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در پیروزی - 09128592911 - قیمت و نصب ایزوگام

نکته دیگری که مقایسه ایزوگام های باید توجه کرد روکش آن‌هاست. برخی از ایزوگام ها دارای روکش و برخی دیگر فاقد روکش هستند. روکش ها نیز انواعی دارد بطور مثال می‌توان از روکش آلومینیومی نام برد که معمولا برای سقف خانه‌ها مورد استفاده قرار نه می‌گیرد.

نصب ایزوگام در غرب تهران
نمی‌توان از این نکته غافل بود که ایزوگام شما هرچقدر هم باکیفیت باشد، اگر بصورت اصولی نصب نشود، کارایی لازم را نخواهد داشت و بعد از مدتی متوجه عدم کیفیت کار خواهید شد.
نصب صحیح ایزوگام بسیار حیاتی است و باید توسط متخصصین باتجربه انجام شود. همکاران ما در ایزوگام بام گستران آماده برای خدمت رسانی کامل و تضمینی بدون هیچ نقصی برای شما هستند. چند نکته که باید در نصب ایزوگام رعایت شود را میتوانید در قسمت بعدی مشاهده کنید.

۱- سطحی که میخواهید روی آن ایزوگام را نصب کنید باید کاملا تمیز باشد‌. نصاب باید قبل از هر اقدامی به مسطح بودن و تمیزی سطح زیرین توجه کند.
۲- ناودانی ها و آب‌گیر ها یکی از نقاط مهمی هستند که در نصب ایزوگام بسیار مهم هستند. ایزوگام باید بصورت در اطراف ناودانی ها نصب و لکه گیری سود.
۳- علاوه بر تمیز بودن، سطح زیرین باید از بافت و جنس مناسبی باشد، از بهترین سطوحی که ایزوگام روی آنها نصب میشود میتوان به سیمان، آسفالت و قیرگونی اشاره کرد

برای دریافت خدمات ایزوگام در غرب تهران-نصب ایزوگام-قیمت ایزوگام-هزینه نصب ایزوگام-قیمت روز ایزوگام-فروش ایزوگام دلیجان با شرکت پردیسان تماس بگیرید تا در اسراع وقت از محل مورد نظر بازدید و مشاوره های لازم را به شما غزیزان ارایه کنیم.

تماس سریع با مدیریت

09128592911

09388274213

ایزوگام در غرب تهران-نصب ایزوگام-قیمت ایزوگام-هزینه نصب ایزوگام-قیمت روز ایزوگام-فروش ایزوگام دلیجان-نمایندگی ایزوگام در غرب تهران

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *