آغاز فصل سرما معمولا با دغدغه هایی برای همه همراه است. زمستان فصل بارندگی است و بارندگی از برکات و نعمت های الهی است. اما اگر در فصل زمستان پوشش گرم و مناسبی نداشته باشیم مطمئنا صدمات زیادی به جسم ما وارد آمده و دچار دردسرهای فراوانی خواهیم شد، همین موضوع در مورد پوشش مناسب ساختمان محل سکونت ما نیز صدق می کند. آیا تا کنون به پوشش مناسب ساختمان خود در فصل های سرد سال فکر کرده اید؟ ما به شما ایزوگام در زمستان را پیشنهاد می کنیم.

آیا می دانید انتخاب پوشش مناسب تاثیر به سزایی در استهلاک ساختمان و عمر مفید ساختمان دارد؟ پس برای دریافت خدمات مناسب و دریافت پوشش مناسب ساختمان خود از همین حالا به فکر باشید. حتما تا کنون چیزهایی در مورد عایق های رطوبتی ساختمان شنیده اید، یکی از این عایق ها ایزوگام است. ایزوگام در زمستان مقوله ای است که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم.

ایزوگام زمستان، مزایا و معایب آن

اصولا نصب ایزوگام در زمستان با مشکلاتی برای تیم و گروه نصب و همچنین برای متقاضی نصب همراه است. برای دریافت خدمات ایزوگام کاری در زمستان باید به سراغ تیم و گروه های حرفه ای بروید. اگر شما یکی از متقاضیان ایزوگام زمستان هستید، باید توجه داشته باشید که بارندگی های مکرر برف و باران در این فصل می تواند اجرای ایزوگام زمستان را دچار اختلال کند به طوری که بر کیفیت کار تاثیرگذار باشد.

اما اگر نصابان این نوع پروژه ها از تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار باشند و بتوانند فضا را برای اجرای یک ایزوگام کاری حرفه ای محیا نمایند، دیگر هیچ دغدغه ای باقی نمی ماند.

اگر بخواهیم در مورد مزایا  ایزوگام کاری در زمستان صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که قدرت نفوذ آب و روند تخریبی آن در زیر بنای ساختمان ها بر هیچ کس پوشیده نیست به همین خاطر است که کارشناسان حوزه ی عایق کاری همواره توصیه می کنند که منتظر دیدن لکه های زرد رنگ روی سقف خود نباشید و حتما پیش از بروز واقعه های استرس زا و پر هزینه عزم خود را برای اجرای نوع مرغوبی از ایزوگام کاری جزم نمایید.

بنا بر این برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان بهترین اقدام در هر فصل سال به خصوص فصل زمستان، اجرای یک ایزوگام خوب و مطمئن است.

در مورد معایب ایزوگام زمستان باید گفت که نصب ایزوگام در زمستان به خاطر سردی هوا، موجب انقباض لایه ی ایزوگام شده و در فصل گرما با انبساط همراه می گردد که این امر موجب ایجاد ترک خوردگی هایی در زمان گرما شده و نیاز به مراقبت از ایزوگام مطرح می شود.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در افسریه جنوبی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

همچنین اجرای ایزوگام در زمستان به خاطر بردوت هوا و سرمای شدید موجب زود سرد شدن لایه های حرارت دیده شده و کار نصب را طولانی تر می کند. اگر می خواهید در زمستان پروژه ی نصب و اجرای ایزوگام کاری را آغاز کنید بهتر است پیش از اقدام با افراد متخصص در این زمینه تماس گرفت. در این خصوص می توانید با شماره تلفن های 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید و از راهنمایی های یک تیم بسیار حرفه ای، متخصص و کارآمد در خصوص ایزوگام کاری در زمستان بهره مند گردید.

ایزوگام در زمستان

نمونه ای از نصب ایزوگام در زمستان

چرا مراقبت از ایزوگام مهم است؟

همانقدر که ایزوگام کاری در زمستان از اهمیت بسیاری برخوردار است یکی از نکات مهم و ضروری در اجرای ایزوگام کاری بازدیدهای دوره ای به موقع از ایزوگام های نصب شده است. نصب ایزوگام در زمستان همان طور که اشاره کردیم نیازمند بازدید و مراقبت از ایزوگام نصب شده می باشد. بنا بر این در این شرایط خیلی مهم است که این بازدیدها به موقع بوده و در زمان مناسب اقدام به مراقبت از ایزوگام صورت گیرد.

اگر در زمان مناسب از ایزوگام بازدید نشود و مراقبت از ایزوگام در زمان مناسب انجام نشود، موجب نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان ها شده، و صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. لذا مراقبت از ایزوگام امری مهم و ضروری به شمار رفته و برای این کار حتما باید با گروه های متخصص و حرفه ای و با تجربه تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام در زمستان، نصب ایزوگام  و مراقبت از ایزوگام را می توانید از نیروهای حرفه ای دریافت نمایید. این امر مهم و ضروری را با استفاده از ایزوگام های مرغوب و با کیفیت اجرا نمایید. ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام های مرغوب بسیار مهم و ضروری است.

امروزه ایزوگام جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و سهم مهمی را در کاهش عوارض ناشی از بارندگی و سرما ایفا می کند. بنا بر این ایزوگام کاری صحیح و با استفاده از مواد و مصالح مرغوب و همچنین با استفاده از اجرای زیرسازی های درست و به موقع موجب استحکام بنای ساختمان ها شده و طولانی تر شدن عمر ساختمان می گردد.

اگر فصل سرما و زمستان فرا رسیده اما هنوز برای عایق کاری و ایزوگام ساختمان های خود اقدامی نکرده اید، نگران نباشید. اگر چه ایزوگام زمستان با مشکلاتی مواجه است اما مطمئن باشید که همواره پیشگیری کم هزینه تر و بهتر از درمان است. چرا که اگر ساختمان شما در معرض تخریب قرار گیرد دیگر نمی توانید اقدامی برای آن کنید. در راستای استفاده از انواع خدمات ایزوگام کاری در زمستان و پروژه های نصب ایزوگام  کافی است با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس بگیرید و از راهنمایی های ارزشمند آنها بهره مند شوید.

این مطلب را بخوانید :  قیمت ایزوگام داناپوش دلیجان

شما می توانید ایزوگام کاری در زمستان را با استفاده از ایزوگام های دمیده یا پلیمری، ایزوگام های فویل دار و بدون فویل، ایزوگام های تک لایه و دولایه در هر قسمت از فضاهای داخلی و بیرونی منزل خود اجرا نمایید. ایزوگام عایقی بسیار خوب و مقاوم است که از الیاف و قیر در کارخانه تهیه می شود و بصورت رول های بسته بندی شده در اختیار نصابان قرار می گیرد. تمامی کسانی که از ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی خوب استفاده می کنند می دانند که مراقبت از ایزوگام در اولویت کارهای ساختمانی قرار دارد. به خصوص اگر نصب ایزوگام زمستان صورت گرفته باشد این لزوم بیشتر احساس می شود.

سرمای هوا در زمستان و بارندگی های فصلی موجب می شود که اگر تا آن زمان به فکر عایق کاری ساختمان نبوده ایم، دست به کار شویم و خدمات ایزوگام کاری ، نصب و اجرای ایزوگام را طلب کنیم. باید در نظر داشته باشیم اگراجرای پروژه در زمستان را پیش از اولین بارش شدید اجرا کنیم به نفع خواهد بود و دیگر نگران بارش و نفوذ آب نخواهیم بود. ایزوگام کاری در زمستان یکی از کارهای بسیار حرفه ای است که نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی می باشد.

بنا بر این برای استفاده از خدمات ایزوگام کاری به خصوص در فصل های سرد سال باید حتما به افراد با تجربه مراجعه کرد. کسانی که پروژه های زیادی را در همه ی فصل های سال و به خصوص در زمستان انجام داده اند به خوبی می دانند زمان مناسب برای نصب ایزوگام زمستان چه زمانی است و فقط در همان زمان ها برای نصب ایزوگام اقدام می کنند.

اگر می خواهید ایزوگام کاری در زمستان را به یک تیم و گروه حرفه ای بسپارید و تمامی زمستان خود را آسوده خاطر باشید با شماره تلفن های 09128592911 و  09388274213  تماس بگیرید و خدمات ارزشمند مراقبت از ایزوگام  و ایزوگام کاری و موارد مشابه را از آنها بخواهید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

4.9/5 - (40 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *