خبرهای خوب برای شهروندان ساکن منطقه اندیشه در راه است. شرکت پردیسان نمایندگی رسمی ایزوگام در اندیشه را دارا می باشد. یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه ی ایزوگام کاری و نصب انواع عایق های رطوبتی است. برای آشنایی بیشتر با خدمات درخشان شرکت پردیسان با ما در تماس باشید. ما به شما تمامی اطلاعات خود را در زمینه ی ایزوگام، نصب و ترمیم ارائه خواهیم داد. 

اگر می خواهید برای عایق کاری منزل خود در اندیشه اقدام نمایید. همین حالا تماس بگیرید. ارائه ی انواع خدمات نصب و فروش ایزوگام در این منطقه توسط شرکت پردیسان انجام می شود. با ما در تماس باشید. تا از شر رطوبت راحت شوید. آرامش و آسودگی خاطر ارمغان ما برای شماست. ما روش های علمی و اصولی نصب و ترمیم را به نصابان خود آموخته ایم. برای اجرای پروژه های عایق کاری با ما در تماس باشید. 

ایزوگام در اندیشه

ایزوگام در اندیشه

ایزوگام کاری ساختمان از ایام قدیم و تا به حال در حال اجرا میباشد. و با روش های گوناگون اقدام به عایق کاری محل مورد نظر خود می کنند. شرکت ایزوگام کاری پردیسان در اندیشه با در اختیار داشتن اکیپ اجرای با تجربه و همچنین با دانش روز خود اقدام با اجرای ایزوگام دلیجان با بهترین قیمت نصب و با ضمانت ده ساله صورت میدهد. ترمیم و لکه گیری و جلو گیری از نشتی اب و نم دهی به داخل ساختمان را در اسراع وقت انجام می دهد.

ما در محله های فاز یک – فاز دو – فاز سه – فاز چهار – فاز پنج – فاز شیش -بلوار ولادت – بلوار مدرس – چمران – شهرک المهدی -بلوار آزادی – بلوار گل های عربی- بلوار شورا -میدان صبا -بلوار امام خمینی – فروردین – توحید شمالی – فردوسی و شهرداری و سایر محله های شهر اندیشه را در اسراغ وقت انجام می دهیم.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در فردوسی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

 

نمایندگی ایزوگام در منطقه  اندیشه

نمایندگی رسمی شرکت پردیسان که در زمینه خدمات ایزوگام کاری و همچنین ترمیم ایزوگام با شیوه های اصولی مشغول به کار است. چند سالی است که در خدمت مردم عزیز استان تهران و کرج می باشد. همانطور که میدانید عایق رطوبتی که ما با نام ایزوگام آن را می شناسیم برای بسیاری از مناطق پاسخ به خوبی بوده است. و همچنین شما باید بدانید که اگر مرغوب است که نشان استاندارد تاریخ تولید و انقضا داشته باشد. 

حتی در صورت هرگونه کشیش به پارگی منجر نشود. این گونه است که می‌توانیم به مرغوبیت و صحت و سلامت ایزوگام پی ببریم. نمایندگی ایزوگام فعالیت خود را در تمام ایام هفته و با دقت بالا به انجام می رساند و شما عزیزان برای ترمیم پوسیدگی و انواع چروکیدگی ایزوگام می توانید با این شرکت در تماس باشید:

09128592911
09388274213

 

نصب ایزوگام 

نصب ایزوگام را شما میتوانید به راحتی توسط یک نصاب ماهر انجام دهید. و برای این کار بهتر است که ابتدای کار تمیز کاری را به نحو احسن به اتمام رسانید به گونه‌ای که حتی هیچگونه گرد و غباری در هنگام نصب ایزوگام وجود نداشته باشد. تا ایزوگام شما به راحتی بچسبد و انعطاف بالایی نیز همراه خود داشته باشد.

ایزوگام در اندیشه
ایزوگام در اندیشه

مد نظر داشته باشید که عملیات درزگیری برای مواقعی است که سطح مورد نظر برای ایزوگام با برآمدگی و یا انواع ترک ها روبرو است. که در این هنگام از درز گیری استفاده می‌شود تا یک ساعته هماهنگ و یکدست برای ایزوگام به وجود آید ایزوگام را با حرارت ملایم که نصاب ایزوگام با استفاده از مشعل خود انجام می‌دهد. می‌توان یک دست پهن نمود رول های ایزوگام باید به نحوی باشند که بتوانند خاصیت کششی خود را حفظ نمایند. شما برای نصب انواع ایزوگام در هر منطقه از تهران می توانید با اکیپ سیار و ماهر ما در تماس باشید:
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام مایع

 

قیمت ایزوگام 

به هیچ عنوان نگران قیمت ایزوگام و هزینه نصب آن نباشید. زیرا شرکت پردیسان برای رفاه حال شما عزیزان به صورت اقساطی نیز وارد کار می‌شود و شما عزیزان میتوانید با قیمت های زیر که قیمت کلی از ایزوگام های موجود در این شرکت کرده است. با قیمت ما آشنایی داشته باشید. البته قیمت‌ها ممکن است با کمی تغییرات همراه بوده باشد زیرا نوسانات بازار به شدت بالا است.
قیمت روز انواع ایزوگام ها :
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان

این شرکت برای فروش ایزوگام خود با بیمه نامه و ضمانت نامه معتبر اطمینان مشتری را کسب کرده. و پاسخ خوبی برای اعتماد ایشان در نظر دارد. شما در هر ساعتی میتوانید با کارشناس این شرکت جناب آقای مهندس عبدالله زاده برای دریافت مشاوره رایگان نیز همراه باشید.
09128592911

09388274213

نصب ایزوگام اندیشه- قیمت ایزوگام دلیجان- نمایندگی ایزوگام

4.8/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *