ایزوگام در آزادگان

 

ایزوگام در آزادگان

نمایندگی ایزوگام در آزادگان

با سلام خدمت شما همشهریان عزیز در تهران و کرج به استحضار می رساند که نمایندگی خدمات ایزوگام کاری که با نماد اعتماد و همچنین بسیار ماهر خود با سابقه ۲۰ ساله در جهت نصب انواع ایزوگام و فروش ایزوگام های با کیفیت در کرج مشغول به فعالیت می باشد.

همانطور که میدانید ایزوگام به‌دلیل پوشش عالی و با دوامی که دارد از جمله های عایق های حفاظتی با صرفه اقتصادی در مقایسه با قیر گونی و آسفالت می باشد. شما برای مکانهای بسیار زیادی می توانید از ایزوگام استفاده کنید و البته باید بدانید.

از نمایندگی معتبر آن ایزوگام خود را تهیه نمایید تا این مورد نظر شما تاریخ تولید و انقضا را دارا باشد.

در ضمن این شرکت در هنگام ارائه ایزوگام خود به مشتری عزیز یک ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه را نیز به مشتری عزیز تحویل می دهد.

ایزوگام اگر از الیاف درجه یک و فراورده‌های باکیفیت تاریخ شده باشد می‌تواند بر اساس انتظار مشتری پوشش خوبی را برای محل‌های مورد نظر به وجود آورد خاطر نشان می کنم.

این شرکت انواع ایزوگام را به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند که باعث افتخار نیز میباشد

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ایزوگام در این شرکت می توانید

با قسمت فروش شرکت پردیسان در تماس باشید و جناب آقای مهندس عبدالله زاده در ارتباط باشید:
09128592911
09388274213

 نصب ایزوگام در آزادگان

برای نصب انواع ایزوگام باید نصاب از مهارت کافی و بالا برخوردار باشد تا بتواند ایزوگام را به صورت درست و با دقت نصب نماید زیرا ایزوگام هر چقدر با کیفیت باشد.

اگر با نصب به مشکل بربخورد ۱۰۰% در مورد انتظار مشتری واقع نمی شود و از این رو ایزوگام نمی‌تواند عمر خوبی نیز داشته باشد.

ایزوگام قیرگونی آسفالت در آزادگان
ایزوگام قیرگونی آسفالت در آزادگان

متاسفانه برخی افراد سودجو برای هزینه کمتر از ایزوگامهای نامرغوب استفاده می‌کنند که شما در هنگام خرید باید به نوع ایزوگام نیز توجه کافی داشته باشید و از نمایندگی معتبر آن ایزوگام مورد نظر خود را تهیه فرمایید.
باید به گونه ای باشد که بتواند محل مورد نظر را کاملا ایزوله کند و همچنین از نفوذ رطوبت و نم و یا حتی سوختگی به واسطه حرارت و گرما محافظت به عمل آورد یک ایزوگام مرغوب لایه بسیار سطحی برای محافظت از اشعه ماورا بنفش را نیز دارد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در سینا - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

به همین دلیل لایه پلی استر سوزنی در ایزوگام پودر یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی آن به شمار می رود که برای ایزوگام های مرغوب اولویت خاص و بالا می باشد.

 

قیمت مناسب و به روز ایزوگام ها با برندهای مختلف:
ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت روز ۲۹۵۰۰۰ تومان
ایزوگام جنت دلیجان قیمت روز ۲۵۵۰۰۰ تومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت روز ۲۷۰۰۰۰ تومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت روز ۲۶۰۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران قیمت روز ۳۲۰۰۰۰ تومان
ایزوگام دژکام گستر دلیجان قیمت روز ۲۵۰۰۰۰ تومان
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع ایزوگام با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

ایزوگام نامرغوب و تقلبی به راحتی قابل تشخیص است و کافی است که شما بر برچسب های عایق های استاندارد ایزوگام توجه فرمایید زیرا نوع عایق و علامت استاندارد به راحتی بر روی آن قابل تشخیص می باشد که می تواند کمک شایانی برای شناسایی ایزوگام تقلبی و نامرغوب باشد.

ایزوگام تقلبی دارای یک نوع بوی بسیار نامشموع میباشد رنگدانه های سیاهی نیز در آن روایت می‌شود.

به همین دلیل ایزوگام هایی که در نمایندگی پردیسان مورد استفاده قرار می گیرند همگی از سلامت کامل برخوردار می باشند که شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

ترمیم ایزوگام در آزادگان

نوسازی و لکه گیری ایزوگام از کارهای مهمی است که باید نسبت به انجام آن با سرعت عمل بالا اقدام به عمل آورید زیرا ایزوگام در طول زمانی که در محل های مختلف نصب می باشد به هر دلیلی از جمله آب و هوا و عوامل دیگر با تخریب روبرو می‌شود که ترمیم آن می‌تواند باعث شود.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در خاک سفید - قیمت ایزوگام - نصب ایزوگام دلیجان - نمایندگی ایزوگام

ایزوگام کارآیی خود را با استقامت بهتری ادامه دهد و از هزینه های جانبی دیگر جلوگیری بعمل آورد ایزوگام کار در شرکت پردیسان برای نوسازی  ده متر مربع قیمت ۶۰۰ هزار تومان و برای رفع خرابی ۲۰ متر مربع قیمت ۱ میلیون تومان را در نظر دارد.

البته جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا این شرکت به صورت اقساطی با افراد و شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز وارد همکاری می شود.

نسبت به رفع لکه و بازسازی عایق های خود لطفاً نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید در سالهای متمادی استفاده خوبی از آن را نیز داشته باشید.
نصب عایق های رطوبتی در منطقه آزادگان کرج را به شرکت ایزوگام کاری پردیسان بسپارید تا با قیمت نصب عالی روبرو شوید انواع ایزوگام و برندهای دیگر ایزوگام را میتوانید در شرکت پردیسان به راحتی پیدا نمایید .

بازسازی و لکه گیری ایزوگام به صورت شبانه روزی و توسط اکیپ سیار با تجهیزات کامل انجام می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های این شرکت و جناب آقای مهندس عبدالله زاده در ارتباط باشد.
09128592911
09388274213
ایزوگام را بخاطر صرفه اقتصادی بالا آن و همچنین مواد اصلی در تولید آن باید مورد استفاده قرار داد و توجه داشته باشید که نصب آن توسط نصاب با تجربه مهم ترین کاری است که باید به ان توجه نمود.
در پایان کار این شرکت به مشتری عزیز فاکتور به دلیل خدمات ایزوگام کاری نیز تحویل می دهد پس خدمات ایزوگام خود را به ما بسپارید.

5/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *