شناخت برندهای مختلف در عایق کاری امری مهم و ضروری است. برای هر فردی انتخاب محصول با کیفیت در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور شرکت پردیسان همواره در انتخاب یک عایق استاندارد و خوب به مشتریان خود مشاوره ی اختصاصی ارائه می کند.  در این مقاله می خواهیم اطلاعات مفیدی در خصوص ایزوگام بیست بیست در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم.

 

قیمت ایزوگام بیست بیست

سوال متداولی که بسیاری از مشتریان و متقاضیان عایق کاری می پرسند در خصوص قیمت ایزوگام بیست بیست است. باید گفت کارشناسان ما به این سوال پاسخ شایسته ای ارائه می کنند. چرا که مقوله ی قیمت امری مهم و تاثیر گذار در انتخاب مشتریان است. ایزوگام کاری از ابتدای به وجود آمدنش موارد متعددی را با خود به همراه داشته است.

انواع برندهای ایزوگام استاندارد خود را اعلام کرده اند. که شرکت ایزوگام بیست بیست نیز روی لبیل عایق های خود تمامی مشخصات فنی را درج کرده است. مقاومت در برابر نفوذ آب، نوع عایق و کشسانی ایزوگام از جمله مواردی است که باید روی لبیل محصول قید شود.

هم چنین از جمله مواردی که می توان به آن اشاره نمود انواع ایزوگام است. انواع ایزوگام  را می توان به چند دسته تقسیم کرد. دسته بندی اول بر اساس متریال یا مواد به کار رفته در ایزوگام است. که ایزوگام های دمیده و پلیمری در این دسته قرار می گیرند.

دسته دوم بر اساس تعداد لایه های ایزوگام است. ایزوگام های تک لایه و چند لایه در این دسته قرار دارند. یکی دیگر از تقسیم بندی های ایزوگام بر اساس لایه ی فویلدار به کار رفته بر روی ایزوگام است. این تقسیم بندی ایزوگام های فویل دار یا به اصطلاح دیگر دارای روکش آلومینیومی و بدون فویل را شامل می شود.  که کارخانه ایزوگام بیست بیست تولید کننده ی تمامی این ایزوگام هاست.

یک نوع عایق پر کاربرد دیگر نیز وجود دارد. این نوع عایق در استخر ها و نمای خانه ها کاربرد دارد. ایزوگام تزئینی نامیده می شود. ایزوگام تزئینی بر خلاف تصور دیگران فقط برای زیبا سازی نیست. شما می توانید نمایی زیبا اما عایق در برابر نفوذ رطوبت را داشته باشید.

 

شرکت ایزوگام بیست بیست کجاست؟

بسیار مفتخر هستیم که اعلام کنیم شرکت پردیسان نماینده رسمی ایزوگام بیست بیست است. یعنی شما می توانید خرید عایق خود را بی واسطه و تنها از طریق شرکت پردیسان انجام دهید. شرکت دپارتمان فروش خود را راه اندازی کرده است. در این دپارتمان کارشناسان خبره و با حوصله در زمینه معرفی برندهای مختلف ایزوگام فعالیت دارند.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در تهران

همان طور که می دانید فروش محصول باید با اطلاع رسانی کامل صورت گیرد. اگر شما محصولی را نشناخته و ندیده خریداری کنید. امکان عدم رضایت وجود دارد. پس می توانید با توجه به شرایط اقتصادی خود ابتدا قیمت های ما را بررسی کنید. قیمت ایزوگام بیست بیست بسیار مناسب و مقرون به صرفه برآورد شده است.

در این مورد مراجعه به سایت شرکت پردیسان و دریافت اطلاعات مفید و ضروری است. شما می توانید آدرس کارخانه بیست بیست را بیابید. اما چرا باید برای تهیه این نوع از ایزوگام تا کارخانه بروید؟ شرکت پردیسان کلیه ایزوگام های خود را به قیمت درب کارخانه به شما ارائه می نماید. پس نیازی به آدرس کارخانه نیست.

از سوی دیگر شما می توانید از طریق صحبت با مشاوران ما از تاریخچه ی پیدایش عایق های پیش ساخته  نیز مطلع شوید. می خواهیم همه راه ها را برای شما هموار کنیم. ما به رضایت مشتری می اندیشیم. رضایت مشتریان ما در چیست؟ در استفاده ی صحیح از اطلاعات و خرید خوب و مقرون به صرفه است.

ما نمایندگی تمامی برندهای شناخته شده در عایق های پیش ساخته را دارا می باشیم. هم چنین می توانیم مواد و مصالح اولیه را تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهیم. پس کافی است شماره های ما را به خاطر داشته باشید. و با ما تماس بگیرید. تمامی اطلاعات در خصوص ایزوگام بیست بیست در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

ایزوگام بیست بیست

ایزوگام های مورد اطمینان

برخی از مشتریان می پرسند از کجا بدانیم که عایقی  خوب است یا خیر. ما به شما می گوییم اگر از شرکت ایزوگام بیست بیست خرید می کنید، اطمینان داشته باشید. شرکت پردیسان بیش از دو دهه تجربه ی عایق کاری منازل و معابر را دارد. این شرکت با تمامی شرکت های خصوصی و دولتی وارد معامله شده است. پس از گفته ی خود در معرفی برند مطمئن است.

شایان ذکر است برای کسب توجه شما شرکت اقدام به معرفی پروژه های خود در زمینه ی عایق کاری نموده است. همین حالا می توانید از ما اطلاعات مختلفی را بخواهید. در صورت تمایل به استفاده از خدمات شرکت می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان  ما ضمن معرفی تمامی انواع ایزوگام بیست بیست، شما را راهنمایی می کنند.

اعتماد به فروشنده اولین گام از یک خرید خوب است. راه کارهای زیادی برای افزایش مشتریان و فروش بیشتر وجود دارد. شرکت پردیسان تمامی پروژه های خود را تضمین می کند. ارائه ی بیمه نامه ی معتبر نیز از جمله مزایای انتخاب شرکت پردیسان است. اما به جز آن استفاده از برندهای معتبر تضمین کیفیت ماست. یکی از همین برندهای معتبر ایزوگام بیست بیست است.

این مطلب را بخوانید :  نصب ایزوگام در غرب تهران | 09128592911

تمامی همکاران و کارشناسان ما در حوزه ی عایق کاری پیشنهاد ویژه ی خود را ارائه می کنند. این پیشنهاد ویژه استفاده از ایزوگامی است که تضمین قیمت و کیفیت داشته باشد. قیمت ایزوگام بیست بیست برای مصرف کننده بسیار پایین و مناسب است.

حتی می توان این نوع از عایق رطوبتی را به صورت چکی و اقساطی نیز به مصرف کنندگان ارائه نمود. که خیلی هم خوب است.

 

خرید کلی و جزئی

شرکت پردیسان برای تمامی مشتریان خود شرایط ویژه ای را در نظر می گیرد.  کارخانه ایزوگام بیست بیست شرایط ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. به همین خاطر شما می توانید خرید خوبی داشته باشید.

تمامی ساختمان سازان و بنگاه داران مسکن می توانند خرید عمده و کلی خود را بی واسطه از ما انجام دهند. قیمت های ما قابل مقایسه با سایر رقبا نیست. هم چنین می توانند در این خرید اطمینان داشته باشند که بهترین کیفیت کالا به آنها ارائه شده است.

خریداران کلی می توانند قیمت  را به قیمت خرید عمده  دریافت کنند. هم چنین شرایط پرداخت اقساط نیز برای این خریداران فراهم گردیده است. اگر می خواهند تسویه حساب خود را با چک انجام دهند نیز می توانند.

عایق کاری یکی از مشاغل سخت و پر دردسر بوده است. در گذشته عایق کاران به دلیل استفاده از قیر ذوب شده در معرض خطر سوختگی قرار داشتند. اما امروزه همه چیز متفاوت شده است. عایق های پیش ساخته بسیار مرغوب هستند. نصب ایزوگام بیست بیست به عنوان عایق پیش ساخته نیز با دردسر کمتری همراه است.

قیر مذاب در حین حمل و نقل سوختگی های شدیدی را به همراه داشت. اکنون می توانید سوختگی ها را کاهش دهید. زیرا تنها با یک مشعل می توانید عایق کاری کنید. ماندگاری و طول عمر عایق های پیش ساخته نیز بیشتر از سایر عایق های موجود در بازار است.

اگر قصد عایق کاری منازل خود را دارید. فرصت را از دست ندهید. همین حالا با شماره های شرکت پردیسان تماس بگیرید. از خدمات و کالاهای به روز این شرکت بهره مند گردید. خانه ای ایمن برای خود بسازید. به دور از هر گونه نم و رطوبت و چکه ی آب زندگی کنید.

4.9/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *