تمامی کسانی که در صنعت ساخت و ساز فعالیت دارند. یا به نحوی خانه و سرپناهی برای زندگی کردن دارند. همواره به فکر عایق کاری منازل خود هستند. اگر می خواهید یک راه ایمن و مطمئن برای عایق کردن منزل خود پیدا کنید. با ما همراه باشید. دوست داران و طرف داران عایق های رطوبتی در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از انواع بی نظیر ایزوگام آشنا کنیم و راه کارهای مربوط به تهیه آن را نیز به شما اعلام کنیم. این ایزوگام مرغوب و محبوب، ایزوگام بام گستر کد 117 است. این نوع ایزوگام بسیار معروف است.

 

ایزوگام بام گستر کد 117 از تهیه تا اجرا

 

اجرای پروژه های عایق کاری معمولا با مسایل مختلفی همراه است. یکی از آنها انتخاب نوع عایق توسط مشتری است. اما اگر مشتری شناخت کافی در مورد این عایق ها نداشته باشد چگونه می تواند انتخاب خود را نهایی کند؟ شرکت پردیسان دارای کادر مجرب اطلاع رسانی به مشتریان اطلاعات کامل ایزوگام بام گستر کد 117 را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

بسیاری از متقاضیان ایزوگام کاری که اغلب آنها را انبوه سازان و دارندگان مسکن تشکیل می دهند، در مورد قیمت ایزوگام بام گستر کد 117 سوال می کنند. تهیه لیست قیمت این محصول از ما کار بسیار ساده ای است. شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در مورد محصول اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید.

گاهی اوقات مشتریان برای برآورد هزینه های خود ابتدا از کارشناسان و نصابان می خواهند که از محل بازدید کنند. پس از بازدید به آنها بگویند که چه تعداد رول ایزوگام مورد نیاز است. پس از آن مشتری جهت محاسبه و برآورد هزینه قیمت رول ایزوگام بام گستر کد 117 را از شرکت استعلام می کند. در نهایت پس از برآورد هزینه ها برای خرید اقدام می کند.

جهت پیدا کردن شناخت کافی در مورد محصول مورد نظر، می توانید مقاله را تا انتها مطالعه کنید. می خواهیم در خصوص مرغوبیت ایزوگام بام گستر کد 117 مطالب مفیدی را ذکر کنیم. این ایزوگام جز دسته ایزوگام های درجه ی یک با مرغوبیت بسیار بالا می باشد. تمامی اصول استاندارد عایق های رطوبتی در این نوع خاص ایزوگام رعایت شده است.

انواع تست های مقاومتی و کششی بر روی این نوع ایزوگام اجرا گردیده است. محصول در واقع در بسته بندی و رول های ده متری با ذکر ویژگی های آن در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

ایزوگام بام گستر کد 117 و اعطای نمایندگی

 

شرکت پردیسان پس از سال ها فعالیت در زمینه عایق های رطوبتی به خصوص ایزوگام اعلام می دارد که هم اکنون نمایندگی ایزوگام بام گستر کد 117 را نیز دارا می باشد. به عنوان نماینده فروش قیمت های این شرکت نسبت به سایر رقبا منصفانه تر بوده و نصب بهتری ارائه می شود.

در واقع برای تهیه ایزوگام نیازی به مراجعه به کارخانه ایزوگام بام گستر کد 117 نیست. شرکت تمامی ایزوگام های خود را به قیمت درب کارخانه در اختیار عزیزان قرار می دهد. معمولا تمامی کسانی که قصد ایزوگام کاری ساختمان خود را دارند نسبت به اجرای آن وسواس زیادی به خرج می دهند. چرا که شاید مار گزیده شده  و قبلا کلی هزینه کرده اند. اما نتوانستند نتیجه مطلوب را بگیرند.

طبیعی است در چنین شرایطی بخواهند از اصالت محصول اطمینان حاصل کنند. ما به چنین مشتریانی پیشنهاد می کنیم که حتما خرید خود را از نمایندگی های مجاز محصول انجام دهند. نمایندگی ایزوگام بام گستر کد 117 هم اکنون به صورت قانونی در اختیار شرکت پردیسان قرار دارد. بنا بر این می توانید خرید خود را از این شرکت انجام دهید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام سپهر گستر دلیجان

اما نکته ی دیگری که در این خصوص حایز اهمیت است، ایجاد اطمینان در خصوص مرغوبیت ایزوگام بام گستر کد 117 است. طبق گفته های قبلی اگر محصول را از جاهای معتبر تهیه کنید، روی آن برچسب مشخصات قرار گرفته است. این برچسب مشخصات در بر گیرنده ی همه ی ویژگی های مرغوبیت یک کالاست.

فروش ایزوگام بام گستر کد 117 نیز به صورت عمده و جزئی در نمایندگی مجاز آن امکان پذیر می باشد. ایزوگام یک لایه عایق رطوبتی پیش ساخته است که از حدود 40 سال پیش روی کار آمده است و روز به روز بر تنوع محصولات آن اضافه می گردد.

 

ایزوگام بام گستر کد 117 

تنوع محصولات ایزوگام

 

در صورت تمایل به استفاده و شناخت سایر محصولات ایزوگام می توانید با کارشناسان شرکت پردیسان در تماس باشید. انواع ایزوگام را می توان بر چند اساس دسته بندی کرد. دسته بندی اول بر اساس مواد تشکیل دهنده آن است که به دو دسته ی پلیمری و دمیده تقسیم می گردد. ایزوگام بام گستر کد 117 دارای انواع ایزوگام می باشد.

دسته بندی نوع دیگر بر اساس تعداد لایه های آن است. بر این اساس ایزوگام به دو دسته ی تک لایه و دو لایه تقسیم می شود. دسته بندی نوع سوم بر اساس روکش آن است. برخی از ایزوگام ها دارای روکش آلومینیومی یا فویل هستند. اما برخی دیگر این روکش را ندارد. نوع خاصی از ایزوگام نیز موجود است که به ایزوگام های تزئینی شهرت دارد.

فروش ایزوگام بام گستر کد 117 معمولا با شرایط مختلفی همراه است. این که چه تعداد رول قرار است خریداری شود، برای کارشناسان فروش مهم است. البته نوع ایزوگام و موارد مصرف آن نیز بر قیمتش تاثیر گذار است. اگر می خواهید ایزوگامی با این برند تهیه کنید، کافی است با کارشناسان فروش شرکت پردیسان در تماس باشید و در خواست ثبت سفارش خود را در آنجا مطرح کنید.

با توجه به انواع و تنوع محصولات ایزوگام انتخاب بین محصولات قدری به سختی صورت می گیرد. در صورتی که اگر مشتری به دنبال جنس با کیفیت و با دوام باشد، ایزوگام بام گستر کد 117 بهترین گزینه برای انتخاب است. اما گاهی اوقات عدم توانایی در پرداخت هزینه ها موجب انتخاب هایی با هزینه های کمتر و کیفیت پایین تر می گردد.

شرکت پردیسان همواره حامی مشتریان خود بوده است. از آنجایی که شرکت نمایندگی ایزوگام بام گستر کد 117 را دارا می باشد، قیمت های خود را با توجه به توان پرداختی مشتری به قیمت درب کارخانه ارائه می کند.

 

لزوم استفاده از ایزوگام

 

نسبت به سایر عایق های رطوبتی ایزوگام امتحان خود را پس داده است. هم از نظر کیفیت و دوام و هم از نظر هزینه ای به نسبت طول عمر مفیدش مقرون به صرفه است. ایزوگام قابلیت ترمیم و بازسازی دارد. می توان سال ها از آن استفاده کرد. ایزوگام عایق بسیار پرطرف داری است. برندها و کارخانه های مختلفی ایزوگام را تولید می کنند.

مواد اولیه ایزوگام از قیر و الیاف شیشه تشکیل می شود. که این مواد قدرت باور نکردنی در جلوگیری از نفوذ آب دارند. ایزوگام بام گستر کد 117 یکی از ایزوگام های موفق و شناخته شده در این زمینه است. این کارخانه سال هاست که تولید انبوه ایزوگام را دارد. در مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز حرف اول را می زند.

اگر به دنبال شماره تلفن ایزوگام بام گستر کد 117 هستید، کافی است با ما در تماس باشید. ما شما را به لینک مستقیم وصل خواهیم کرد. اگر می خواهید روزهای بارندگی و زمستان خود را آسوده پشت سر گذارید، با ما در تماس باشید. آسودگی خاطر شما در دستان ماست.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام پشم شیشه ایران

بهتر است که از همین حالا به دنبال استفاده از خدمات عایق کاری و آب بندی ساختمان خود باشید. به این ترتیب علاج واقعه را پیش از وقوع کرده اید. این موجب می گردد که در زمان بارندگی اصلا نگران نشتی آب نباشید. به خصوص اگر از برندهای برتر در این زمینه استفاده کنید. پیشنهاد ما این نوع ایزوگام است.

 

مزایای این نوع ایزوگام

 

ایزوگام بام گستر کد 117 از نمونه ایزوگام های برتر ایران میباشد که با کیفیت مثال زدنی در بین کار فرما ها از محبوبیت فراوانی میباشد که با سازگار کردن ایزوگام با شرایط آب هوای،کارایی زیادی را برا مشتریان به وجود می آورد.

شرکت پردیسان نمایندگی مجاز ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ را دارا میباشد و در اختیار همشهریان عزیز در تهران و کرج میگزارد.

از جمله مزیت های ایزوگام بام گستر کد ۱۱۷ قیمت مناسب بودن این محصول میباشد و شما عزیزان با قیمت کمتر ایزوگام با درجه کیفیت بالای را برخوردار شود و محیط بدون نم و رطوبت خواهید داشت.

ایزوگام داری کیفیت بالا و علامت استاندار میباشد و قطر ایزوگام چهار میلی متر با وزن معادل ۴۲ کلیو گرم میباشد.و به دو صورت تولید می شود.

ایزوگام پودری

ایزوگام فولدار

ایزوگام پودری بدون روکش آلومنیوم میباشد و بیشتر برای سرویس ها و در جای که نور خورشید در آن  تابش کم تری داشته باشد.قیمت اینو ایزوگام معمولا از ایزوگام فولدار کمتر میباشد.

ایزوگام فولدار از رایج ترین ایزوگام ها میباشد که در بیشتر جا ها برای مثال در پشت بام ها ، سرویس ها ، دیوار ها و … مورد استفاده کنیم.

شرکت پردیسان با استفاده ازایزوگام بام گستر کد 117 عایق پیش ساخته ایزوگام بام گستر دلیجان ، اقدام به نصب ایزوگام ، فروش ایزوگام ، ترمیم ایزوگام با این نوع عایق انجام میگیرد.جهت مشاوره و قیمت دقیق و روز ایزوگام با ما تماس بگیرید.

تماس

09128592911

09388274213

 

استفاده از ایزوگام 

 

Bam Gostar roofing code 117 is one of the best roofing materials in iran which is very popular among employers with its exemplary quality.By adapting the roofing felt to the weather conditions it creates a lot of efficiency for customers.

Pardisan Company has a an suthorized represntive of Bogstar roofing code 117 &provides it to dear fellow citzens in Tehran&Karaj.

One of the advantages of isogam Bamgaster code 117 is the reasonable price of this product &you dear ones will enjoy isogam with a higher quality grade at a lower price &you will have an environment with out moisture&humidity.

The isogam has a high quality &standard mark &the diameter of the isogam is four millimeters with a weight equivalent to 42 kg It is produced in two ways

Powdered isogam

Folded isogam

Isogam is a powder with out aluminum coating &is more services &in places where there is less sunlight .The price of this isogam usually less than steel isogam.

Folded isogam is one of the most common isogam that can be used in most places for example on roofs sevices walls ,etc

Pardisan Company ,using prefabricated insulation of Bam Gostar Delijan roofing insulatin repairs insulatin with this tyoe of insulation Contact us for advice &exact price &day of insulation Contact.

0912859291109388274213

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *