مقدمه:

ایزوگام، به عنوان یک عایق رطوبتی در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. لذا متقاضیان جهت مقاومت و استحکام سازه های خود این محصول را مورد استفاده قرار می دهند. ایزوگام امید گستر دلیجان در صورتیکه خرید و نصب این محصول بر اساس اصول آن انجام شود، نهایتاً نتیجه قابل قبولی به دنبال خواهد داشت.

اگر قصد دارید با بهترین روش خرید ایزوگام آشنا شوید پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، تا شما را نسبت به خرید ایزوگام استاندارد برگزیدن مطلوب‌ترین انواع این محصول آگاه سازیم.

ایزوگام امید گستر دلیجان:

امروزه ایزوگام به عنوان یک روکش عدم رطوبت زدگی در صنعت ساختمان سازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. با توجه به اینکه هزینه های ساخت ساختمان، مصالح به کار رفته در آن بسیار بالا است. پس سازندگان آن لازم می دانند که سازهای خود را در برابر عوامل رطوبتی و فرسایش حفاظت نمایند. یکی از مهمترین علت هایی که سبب فرسودگی یک ساختمان می شود، رطوبت و نم است.

در صورتی که ساختمان در برابر رطوبت ایمن نشود، به سرعت دچار فرسودگی خواهد شد. بنابراین در این هنگام خرید ایزوگام امید گستر دلیجان و انتخاب صحیح این محصول حائز اهمیت است.

ایزوگام امید گستر دلیجان، از محصولات با کیفیت شرکت قیر مهر پارسیان می باشد. این محصول در طرح های متنوع، با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی تهیه شده و به واسطه ی نمایندگی های ایزوگام، در شرکت‌های گام گستر به بازار فروش ارائه می شود.

توصیه می شود جهت خرید هر یک از طرح های این عایق رطوبتی و نصب و راه اندازی آن در سطوح مختلف از نصابان و همکاران ماهر و مجرب ما در موسسه گام گستر راهنمایی بگیرید.

علاوه بر آن اگر می خواستید نسبت به ترمیم و تعمیر ایزوگام امید گستر دلیجان اقدام نمایید می توانید از خدمات کارشناسان این شرکت بهره مند شوید.

نصب ایزوگام امید گستر دلیجان:

 

جهت نصب ایزوگام امید گستر دلیجان، می بایست یکسری مراحلی را طی نمایید.

قبل از هرکاری توصیه می شود که: متراژ محیط مورد نظر را معین نمایید. تا بدین وسیله میزان و قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان برآورد شود و مورد محاسبه قرار گیرد. بعد از آن نصاب باید محیط مورد نظر را بازدید کرده و موقعیت های گوناگون آن را مورد بررسی قرار دهد. با توجه به موقعیت و ویژگی های محیط فعالیت های ضروری، جهت آماده کردن و زیرسازی محل مورد نظر انجام می‌شود.

در این مرحله احتمال دارد که سطح قابل توجه جهت زیرسازی، به شن ریزی و یا هموار کردن نیاز داشته باشد. بعد از طی نمودن کلیه مراحل فوق، نوبت به نصب ایزوگام و حرارت دادن به آن می رسد، که بدین وسیله لایه ایزوگام به مکان مورد نظر میچسبد.

اگر لازم بود برای چسباندن لایه ها به مکان مورد نظر، می توان از ابزار ویژه‌ای استفاده نمود. در صورتی که کلیه مراحل و نکات لازم جهت نصب و اجرای ایزوگام امید گستر، به شکل صحیح انجام شود، می‌توان گفت تقریباً تا هشت سال دیگر نیازی به تعویض ندارد. جهت انجام این کار توصیه می‌شود که؛ از نصابان ماهر و مجرب شرکت گام گستر کمک بگیرید.

فروش ایزوگام امید گستر:

قیمت اصلی فروش ایزوگام امید گستر دلیجان، در نمایندگی های این محصول ارائه شده است. در صورتی که هدف شما مقاوم سازی پشت بام و یا هر محیط دیگری است، استفاده از ایزوگام با کیفیت،انعطاف پذیر و مقرون به صرفه ی امید گستر دلیجان برای شما سفارش می شود.

این مطلب را بخوانید :  تعمیرات پشت بام خود را به ما بسپارید

شما می توانید جهت انجام ایزوگام، با شماره تلفن امید گستر دلیجان تماس گرفته و با مشاورین نصب و فروش این محصول در دلیجان مشورت نمایید. بنابراین مشاوران و متخصصان این محصول با توجه به موقعیت و هزینه ای که دارید، بهترین طرح ایزوگام امید گستر دلیجان را برای شما ارائه می کنند.

خدمات پس از فروش این محصول را در نظر بگیرید، که توسط کارشناسان و مشاوران آن در شرکت ایزوگام امید گستر انجام می شود.

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان:

 

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان، با توجه به مشخصات و ویژگی های گوناگونی تعیین می شود. مثلاً مواد به کار رفته در این محصول، کیفیت تولید، میزان ماندگاری ایزوگام، میزان قدرت و چسبندگی آن، جنس، رنگ، مدل، دارای طرح بودن و یا عدم طرح در آن و …

به هر حال قیمت این محصول به واسطه ی شرکت تولید کننده ی آن معین می شود.

مراکز فروش ایزوگام امید گستر دلیجان، این محصول را با قیمت تصویب شده ی آن وارد بازار فروش می کنند. اما جهت اطمینان بیشتر، توصیه می‌شود که ایزوگام را از شرکت ها و نمایندگی های مجاز و با معتبر آن خریداری نمایید.

لکه گیری و ترمیم ایزوگام امید گستر

با توجه به اینکه کیفیت تولید ایزوگام امید گستر دلیجان، بسیار بالا است. امابااین حال امکان آسیب و صدمه به صفحات آن وجود دارد.

احتمال دارد لایه های این محصول به دلیل تابش زیاد نور خورشید، پوسیده شده و آسیب ببینند.

یا به دلیل رطوبت و بارندگی های شدید، چسبندگی این محصول از بین رفته و سبب نفوذ نم و رطوبت شده و دچار نشتی گردد.

بعضی مواقع لایه های ایزوگام به خاطر خوردن اشیا نوک تیز و یا وجود اجسام سنگین،مانند کولر، دیش و… دچار آسیب دیدگی می شوند. در این صورت تعمیر ایزوگام لازم می شود.

ابتدا باید متخصص لایه های آسیب دیده را بررسی کرده و به میزان شدت آسیب دیدگی آن، فعالیت‌های لازم جهت ترمیم این محصول انجام دهد. احتمال دارد که لکه گیری آسیب‌دیدگی ایزوگام را برطرف کند. اما گاهی اوقات برای رفع این معضل به عملیات گسترده تری نیاز دارد.

به طوری که بعضی مواقع به دلیل شدت صدمات، باید ایزوگام های کهنه را به طور کامل جدا کرده و ایزوگام جدید جایگزین آن نمود. در نهایت جهت تعمیر ایزوگام امید گستر دلیجان می توانید از مهارت و تجربه کارشناسان این شرکت بهره مند شوید.

انتخاب ایزوگام:

انتخاب مدل عام و نوع آن یک مسئله بسیار مهم است که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه شود. در صورتی که انتخاب ایزوگام به نحوه احسن انجام نشود موارد زیر را به دنبال خواهد داشت:

قیمت ایزوگام بالا می‌رود:

احتمال دارد نوع ایزوگام مورد نیاز شما قیمت کمتری نسبت به ایزوگام انتخابی شما داشته باشد، در نهایت با خرید ایزوگام انتخابی خود هزینه زیادی را متقبل خواهید شد. این در حالی است که شما می توانستید یک محصول با کیفیت مرغوب و مقرون به صرفه را انتخاب کنید. پس در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که چه نوع محصولی برای چه نوع موردی مناسب است.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شوش - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد:

هنگامی که مدل ایزوگام با کاربرد آن تطابق نداشته باشد، احتمال دارد نتیجه نهایی مورد انتظار نباشد. به طورمثال: در محیط هایی که رطوبت کم است و آبریز در این قسمت ها خیلی نیست، توصیه می شود از مدل عایق دو لایه استفاده کنید. در صورتی که برای این محیط ها از مدل عایق تک لایه استفاده نمایید. نتیجه نهایی دارای کیفیت نخواهد بود.

بنابراین انتخاب ایزوگام و مدل آن باید با بررسی و تحلیل لازم انجام شود. در واقع خرید ایزوگام باید هنگامی انجام شود که دانسته های ما در رابطه با این محصول کافی باشد یعنی: بتوانیم نوع و مدل ایزوگام متناسب با نیاز خود را انتخاب نماییم، علاوه بر آن توصیه می شود از طریق مشاوره با یک مشاور مجرب نسبت به خرید ایزوگام امید گستر دلیجان اقدام نمایید.

انتخاب درست ایزوگام

 

در صورتی که در زمان خرید مدل ایزوگام مورد نیاز خود انتخاب درستی داشته باشید موارد زیر را به دنبال خواهد داشت.

مقدار هزینه های صرف شده در زمان خرید ایزوگام متناسب با کاربرد آن کمتر است.

چون امکان دارد، مکان مورد نظر جهت استفاده از این محصول، به مدل تک لایه و ساده ی آن نیاز داشته باشد. در این صورت شما با انتخاب صحیح ان هزینه کمتری را تقبل خواهید نمود.

از طرفی دیگر احتمال دارد محیط مورد نظر، به مدل دو لایه احتیاج داشته باشد. در حالی که شما با انتخاب مدل تک لایه هزینه فرسودگی ایزوگام و تعمیر آن.  هزینه های شما اضافه خواهد شد لذا در صورت انتخاب صحیح ایزوگام. متناسب با کاربرد آن در صرف هزینه ها به شما صرفه جویی خواهد شد.

در صورتی که ایزوگام به شکل صحیح و مطابق با نیاز کاربر انتخاب شود. در واقع ساختمان عایق کاری خواهد شد. در نتیجه در طی عمر ایزوگام هیچ گونه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

ظاهر زیبا:

در بخش‌هایی که ایزوگام جلوی دیده است، توصیه می‌شود از ایزوگام های متناسب با همین بخش ها استفاده نمایید. تا شکل ظاهری ساختمان از بین نرود و در هم ریخته نشود. مدل های فویل دار و طرح دار ایزوگام، در زیبا سازی ظاهر بنا نقش بسزایی ایفا می کند.

سخن پایانی:

قیمت ایزوگام امید گستر دلیجان در نمایندگی های این شرکت در مقایسه با سایر فروشگاه های. محصول واقعی تر و مقرون به صرفه تر اعلام شده است. لذا کاربران گرامی با توجه به نیاز خود و مشاوره از متخصصان این موسسه سعی نمایند. مدل ایزوگام انتخابی خود را به نحو احسن برگزینند تا در نصب و راه اندازی آن با مشکل مواجه نشوند.

در واقع کارخانه ایزوگام امید گستر دلیجان، محصولات خود را با کیفیت فوق العاده ای در میان رقبا.  بازار فروش عرضه می کند. متقاضیان می توانند به صورت مستقیم نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود به این شرکت مراجعه نمایند. و یا با شماره تلفن ایزوگام امید گستر دلیجان تماس حاصل نموده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *