در این مقاله می خواهیم توضیحات مفصلی در خصوص انواع عایق های رطوبتی ارائه دهیم و در مورد ویژگی های بهترین ایزوگام اطلاعاتی مفیدی را در اختیار شما متقاضیان محترم عایق کاری قرار دهیم.

عایق های رطوبتی و انواع آنها

در دنیای مدرن امروزی آسیب دیدن از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و غیره دارای راهکارهای پیش گیرانه ی بسیار ساده ای می باشند، به عنوان مثال امروزه در زیربنای ساختمان سازی ها، اصول ساختمان سازی جهت ضد زلزله بودن در نظر گرفته می شود.

حال که به این مسائل دقت می شود، بد نیست قدری در مورد عایق کاری ساختمان نیز بدانیم. عایق کاری ساختمان در چند مرحله و با مواد و مصالح مختلفی اجرا می گردد. یکی از این عایق کاری ها، عایق کاری رطوبتی می باشد که برای استحکام ساختمان و جلوگیری از نشست و استهلاک ساختمان بسیار مفید می باشد.

 

انتخاب بهترین ایزوگام با توجه به شرایط آب و هوایی

این روزها استفاده از عایق های رطوبتی پیش ساخته و صنعتی بین مردم متداول شده است. شرایط آب و هوایی در انتخاب نوع ایزوگام تاثیر بسیار زیادی دارد و به همین خاطر است که انتخاب بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری با انتخاب بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیر متفاوت بوده و نیازمند دقت و تدبیر می باشد.

حتی نوع بهترین ایزوگام در کرج با بهترین ایزوگام در تهران تفاوت های شایان توجهی داشته و بسیار مهم است که چگونه و تحت چه شرایطی ایزوگام را باید انتخاب کرد. برای داشتن یک انتخاب مناسب و متناسب با شرایط آب و هوایی در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با انواع مختلف ایزوگام، بهترین ایزوگام برای پشت بام خود را نیز شناسایی کنید.

 

روش های مختلف عایق کاری پشت بام ها

یکی از انواع عایق های ساختمانی پوشش لاستیک مایع است. پوشش ضد آب لاستیک مایع یک سیستم با کیفیت بالا است که از نشت و خوردگی محافظت می کند. ایده آل برای تعمیر سقف مسطح استفاده از قوام مایع آسان است. این پوشش بسیار خوب،  انعطاف پذیر و بسیار الاستیک است و دارای چسبندگی عالی به طیف گسترده ای از لایه های زیرین است. فقط یک لایه از این محصول می تواند تا 10 سال ضد آب باشد!

در راستای انتخاب قیمت بهترین ایزوگام  باید توجه داشت که مناطق مختلف تهران آب و هوای مختلفی را تجربه می کنند بنا بر این بسیار مهم است که در کدام منطقه ی آب و هوایی اقدام به انتخاب ایزوگام می کنیم.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در امام خمینی - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکار آسفالت کاری

این محصول تعمیراتی ضد آب لاستیک مایع می تواند شکاف های بین ورق های سقف یا سوراخ های کوچک اطراف نورگیرها ، دودکش ها و سایر لوازم سقف را با موفقیت مهر و موم کند. این سیستم بسیار پیشرفته ترمیم کاملاً باند شده با ویژگی های عایق بندی عالی را فراهم می کند که یک پوشش ضد آب کاملاً یکپارچه ایجاد می کند.

ایده آل برای تعمیرات اضطراری سقف تخت یا تعمیر و نگهداری عمومی ، این لاستیک مایع برای ترمیم نشت یا ترک در هر سقف مسطح عالی است. یک برنامه تک لایه می تواند سقف مسطح شما را با موفقیت ترمیم کند و دارای یک پایان طولانی مدت با دوام است.

قوام مایع آن کار با ایده آل را برای هر دو کاربر خانگی و صنعتی بسیار آسان می کند. محصول فوق العاده انعطاف پذیر است و می توان از آن در هر دو سطح افقی و عمودی استفاده کرد. این پوشش مهم و کوچک به هر ترک خواهد رسید و در صورت خشک شدن ظاهر آن سیاه است.

بهترین ایزوگام کدام است؟

حرکت سقف از طریق انبساط ، انقباض و لرزش تاثیری در یکپارچگی این محصول نخواهد داشت. توانایی کشش تا 1000٪ از جرم اصلی آن و استفاده از مایع سرد آن توسط برس ، غلتک یا اسپری ، این ماده را در زمینه تولید خود پیشتاز می کند.

لاستیک مایع با روکش پایدار در برابر اشعه ماورا بنفش است ، بنابراین می توان آن را در داخل و خارج از منزل بدون نگرانی از محو شدن یا تغییر رنگ استفاده کرد. این مورد فاقد هرگونه حلال است و غیر سمی و غیر قابل اشتعال است و از کیفیت مطلوبی برای محیط زیست برخوردار است.

در صورتی که ساکن کرج هستید و به شدت به دنبال انتخاب بهترین ایزوگام در کرج می گردید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که بارندگی در کرج بسیار زیاد است و معمولا زمستان های سخت و سردی دارد، بنا بر این اگر برای ایزوگام منزل خود در کرج به دنبال قیمت بهترین ایزوگام هستید، کافی است با افرادی که در این راستا تخصص کافی دارند تماس بگیرید.

در ادامه به معرفی افراد با سابقه در امور عایق کاری می پردازیم.

 

ویژگی های افراد متخصص در عایق کاری

افرادی که سال های زیادی تجربه در امور عایق کاری دارند به راحتی می توانند به شما در انتخاب یک ایزوگام مناسب و خوب کمک کنند. در واقع آنها به انواع بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری و سردسیری واقف بوده و می دانند چه ایزوگامی بهترین ایزوگام برای پشت بام شما خواهد بود. بنا بر این به شما توصیه ی اکید می کنیم که پیش از هر گونه اقدامی با افراد خبره در این کار مشورت نمایید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در جنت آباد | 09128592911

اگر هر گونه سوالی در این زمینه دارید می توانید با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس گرفته و از ایشان مشورت های لازم را در این زمینه بخواهید.

بهترین ایزوگام

 

بهترین ایزوگام چه ویژگی هایی دارد؟

برای آنکه ببینیم بهترین ایزوگام دارای چه ویژگی هایی است، کافی است در این راستا ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید.

ایزوگام خوب و مرغوب باید استاندارهای لازم را داشته و از وزن و مقاومت کششی خوبی برخوردار باشد. ایزوگام های بیش از حد سنگین یا بیش از حد سبک از کیفیت لازم برخوردار نبوده و نامرغوب هستند. همچنین ضخامت ایزوگام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایزوگام بایستی دارای ضخامت تعریف شده در استاندارد باشد. چرا که ایزوگام های نازک عمر کوتاه تری داشته و به سرعت پوسیده می شوند.

ایزوگام بایستی از برندهای معتبر تهیه شده و روی رول های ایزوگام های مرغوب بایستی شناسنامه ی ایزوگام که شامل، وزن، متراژ، ضخامت، نوع و سایر ویژگی های مرتبط با این محصول است نیز درج شده باشد. بنا بر این اگر می خواهید ایزوگام های مناسبی را برای منزل خود استفاده کنید، حتما باید در خصوص آن تحقیقات لازم را به عمل آورید.

 

زیر سازی ایزوگام

قبل از استفاده از ایزوگام ، ما به شما توصیه می کنیم سطح سقف را کاملاً تمیز کنید تا از آلودگی در برابر گرد و غبار ، آلودگی ، روغن ، پوسته پوسته شدن سطح ، رنگ اتصال ناخوشایند یا براق ، آب بندی ، لاک الکل ، نمک یا هر گونه آلودگی دیگر اطمینان حاصل کنید.

 سطح آسیب دیده باید قبل از استفاده کاملاً ترمیم شود. لطفا توجه داشته باشید که سطح شما قبل از استفاده از ایزوگام باید کاملا خشک باشد ، نمی توان آن را روی سطوح مرطوب و تر قرار داد.

کارشناسان و نصابان خبره که از انتخاب بهترین ایزوگام اطلاع لازم را دارند، به شما راهنمایی می کنند که زیرسازی ایزوگام در واقع به چه صورت باید باشد و چگونه باید آن را به کار برد. برای استفاده از راهنمایی ها و توصیه های این کارشناسان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09128592911 و  09388274213 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در این خصوص کسب نمایید.

5/5 - (15 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *