شرکت پردیسان مجری پروژه ها و طرح های عایق کاری در سراسر تهران،کرج و حومه اجرای ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در باغستان با ضمانت نامه ده ساله توسط پرسنل مجرب و حرفه ای

خدمات ایزوگام در باغستان
نصب و اجرای ایزوگام درجه یک در باغستان توسط عوامل کاربلد و با تجربه شرکت پردیسان در اسرع وقت انجام میشود این شرکت با داشتن وسایل و تجهیزات پیشرفته تلاش میکند بهترین نوع عایق کاری را در اختیار مشتریان خود در باغستان قرار دهد.
نصب ایزوگام پشت بام ها، استخرها، و سایر سطوح مشابه،ترمیم و تعمیر ایزوگام های قدیمی و… از جمله فعالیت های شرکت پردیسان در این زمینه می‌باشد.
قیمت ایزوگام با توجه به شرایط اقتصادی کنونی متفاوت بوده و درحال تغییر است جهت اطلاع از قیمت منصفانه و به روز ایزوگام در باغستان با کارشناسان شرکت پردیسان تماس بگیرید.

خدمات قیرگونی در باغستان
از جمله عایق های رطوبتی قدیمی که سالها است مورد استفاده قرار میگیرد قیرگونی می‌باشد در اجرای قیرگونی از قیر و گونی مرغوب استفاده میشود تا قیر کاملا به سطح مورد نظر بچسبد و مانع نفوذ آب و رطوبت به قسمت زیرین سازه شود.
اجرای قیرگونی در پشت بامها،عایق کاری کف حمام ها و سرویس های بهداشتی و… توسط پرسنل مجرب و حرفه ای و با استفاده از ابزار و وسایل مدرن شرکت پردیسان در باغستان در حال اجراست.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام کار

خدمات آسفالت کاری در باغستان
امروزه آسفالت کاربرد بسیاری در صنعت راه سازی و ساخت جاده های مختلف دارد آسفالت با توجه به نوع کاربرد آن به سه دسته گرم،سرد و حفاظتی تقسیم میشود که در سطوح مختلف قابل استفاده است.
اجرای آسفالت در کوچه ، خیابان ، باند فرودگاه ، زیر سازی آسفالت ، اجرای تراشه آسفالت، ترمیم آسفالت فرسوده،کندن و حمل نخاله آسفالت و… توسط شرکت پردیسان در باغستان در اسرع وقت انجام میشود.

جهت اطلاع از آخرین قیمت ایزوگام و هزینه اجرای ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در باغستان با کارشناسان شرکت پردیسان تماس بگیرید
شماره های تماس:


۰۹۱۲۸۵۹۲۹۱۱ و ۰۹۳۸۸۲۷۴۲۱۳

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *