در هوای بارانی برای ایزوگام پشت بام های خود چه کار کنیم؟

 

 این یکی از اصلی ترین سوالاتی است که متقاضیان دریافت خدمات ایزوگام در هوای بارانی مطرح می کنند. برای پاسخ به این سوال باید در نظر داشت که اگر چه ایزوگام در هوای سرد اغلب سخت بوده و امکان اجرای آن با مشکلات فراوانی فراهم می آید، اما در صورتی که تیم اجرای خدمات ایزوگام و ایزوگام کاران حرفه ای بوده و از تجربه ی کافی در این زمینه بهره مند باشند به راحتی می توانند از پس اجرا و نصب ایزوگام در هوای بارانی بر آیند.

در این خصوص انتخاب یک ایزوگام کار حرفه ای که بتواند نوع ایزوگام انتخابی را مشخص کرده و برای اجرای آن از زیر سازی های مناسب استفاده کند بسیار مهم است. برای آشنایی بیشتر در این زمینه می توانید در ادامه ی مقاله با ایزوگام آشنا شده و روش های مختلف نصب ایزوگام در هوای سرد را بررسی کنید.

ایزوگام و پیشینه تاریخی آن

استفاده از ایزوگام سال هاست که به عنوان یکی از عایق های رطوبتی مرغوب مورد استقبال قرار گرفته و در بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که متقاضیان دریافت خدمات ایزوگام کاری در فصل های گرم سال و کم بارش اقدام به دریافت خدمات کنند، روند کار نصب و اجرای ایزوگام بسیار راحت و بی دغدغه صورت خواهد گرفت اما اگر این اقدام موکول به روزهای سرد و پربارش شود، نصب ایزوگام در روزهای بارانی عملا امکان پذیر نخواهد بود چرا که برای اجرای یک ایزوگام کاری خوب بایستی زیرسازی مناسبی برای پشت بام اجرا گردد و این زیرسازی زمانی که سطح مورد نظر برای اجرای ایزوگام مرطوب باشد امکان پذیر نخواهد بود.

بنا بر این تعویق در اجرای ایزوگام کاری و اجرای ایزوگام در هوای سرد، ممکن است با دردسرهایی همراه باشد. لذا تمامی کسانی که در راستای اجرای خدمات ایزوگام فعال هستند ترجیح می دهند اگر قرار است اقدامی صورت گیرد نصب ایزوگام در هوای بارانی انجام نشود. نصب ایزوگام همواره نیازمند حرارت دهی با استفاده از مشعل است و اگر این اقدام در هنگامی که زیرسازی آن مرطوب است صورت گیرد پس از مدتی رطوبت بخار شده زیر لایه های ایزوگام کاری ای که نصب ایزوگام در هوای بارانی صورت گرفته است، موجب ایجاد تبله شده و عمر ایزوگام را کوتاه تر می کند.

لذا اگر قصد نصب ایزوگام در هوای سرد را دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که لایه های زیرین ایزوگام خشک و عاری از هر گونه رطوبت باشد. ایزوگام در هوای بارانی نیازمند دقت و توجه بالای نصابان با تجربه و خبره می باشد، لذا هرگز به ایزوگام کارانی که با هزینه های اندک شما را ترغیب به استفاده از ایزوگام های نامرغوب و اجرای آن بدون زیرسازی می کنند، اعتماد نکنید. برای اجرای یک ایزوگام کاری خوب و بدون پشیمانی نیازمند اطلاعاتی در مورد ایزوگام هستید.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهرک شهرداری -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

به خصوص اگر انتخاب شما اجرای ایزوگام در هوای سرد باشد باید به دقت ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید. و یا در زمینه اجرای ایزوگام در هوای بارانی با شماره تلفن های 09128592911 و  09388274213 تماس گرفته تا برای بازدید از ساختمان شما و برآورد هزینه های نصب ایزوگام در هوای سرد اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نصب ایزوگام در هوای بارانی

نصب ایزوگام در هوای بارانی چگونه اجرا می گردد؟

ایزوگام در واقع نوعی عایق رطوبتی است که از ترکیب قیر با الیاف مصنوعی در کارخانه بدست می آید. برخی معتقدند که ایزوگام همان قیرگونی صنعتی است. که به صورت پیش ساخته بدست متخصصان و نصابان رسیده و آنها با استفاده از هنر و تجربه ی خود این عایق را در قسمت های مختلف ساختمان به کار می برند، ایزوگام انواع متخلفی داردکه برخی از انواع آن ایزوگام های پلیمری و دمیده، ایزوگام های فویل دار و بدون فویل، ایزوگام های تک لایه و دولایه می باشند.

برای نصب ایزوگام در هوای بارانی بهتر است کمی تامل کرده تا باران قطع شده و زمین خشک شود البته نصب ایزوگام در هوای سرد برای قسمت های داخلی ساختمان امکان پذیر بوده و به راحتی صورت می گیرد، بنا بر این اگر به تازگی قصد اجرای ایزوگام برای ساختمان خود را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که نصب ایزوگام در هوای بارانی فقط در قسمت های داخلی ساختمان امکان پذیر بوده و نمی تواند در زمان بارش باران، ایزوگام پشت بام ها را نصب نمود.

در صورت تقاضای مکرر اجرای ایزوگام در هوای سرد و نصب ایزوگام در هوای بارانی متخصصان و نصابان حرفه ای پروژه را اولویت بندی کرده و اولویت اول کار خود را بر مبنای پاک سازی و خشک کردن سطح مورد نظر نموده و سپس با مشورت و گفتن مزایا و معایب نصب ایزوگام در هوای سرد اقدام به اجرای آن می کنند. ایزوگام کاری معمولا نیازمند تجربه ی فراوان می باشد. اگر ایزوگام کاران در اجرای ایزوگام در هوای بارانی مهارت و تجربه ی کافی داشته و قبلا نیز پروژه های مشابهی را در آب و هوای مشابه اجرا کرده باشند، می توان امیدوار بود که از پس اجرای ایزوگام در هوای سرد نیز به خوبی بر می آیند.

این مطلب را بخوانید :  نحوه ایزوگام دور ناودان

نکته بسیار مهم و مورد توجه اجرای ایزوگام در هوای سرد این است که برای باز شدن و نرم شدن ایزوگام بایستی از حرارت بیشتری استفاده شود و چون سرمای هوا موجب انقباض این لایه و عایق رطوبتی می گردد حتما به این نکات باید توجه داشت که عایق به اندازه کافی حرارت  گیرد و همزمان نصب ایزوگام در هوای بارانی با سرعت بالاتری انجام شود تا اگر احتمال بارش وجود داشت رطوبت موجود در این پروژه تاثیر نداشته باشد.

برای اجرای ایزوگام در هوای بارانی ابتدا سطح مورد نظر مورد بررسی قرار گرفته و از خشک بودن آن اطمینان حاصل می شود سپس تیم اجرایی نصب ایزوگام در هوای بارانی برای اجرا سطح را کاملا جارو کرده و تمیز می کنند و پس از آن باید تمامی وسایل تیز و برنده که روی بام وجود دارد به جای دیگری منتقل شود تا اجرای ایزوگام در هوای بارانی به مشکل بر نخورده و به خوبی صورت گیرد.

اجرای ایزوگام در هوای سرد با دردسر های زیادی همراه است به همین خاطر است که همواره به مشتریان و متقاضیان ایزوگام کاری توصیه می گردد که پروژه های نصب ایزوگام خود را در زمانی که هنوز بارندگی آغاز نشده و هوا گرم تر است انجام دهند. اما این مسئله زمانی حائز اهمیت است که متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند جلوی ضرر را از هر زمان که بگیرید استفاده کرده اید لذا حتی اگر در فصل سرما و بارندگی قرار داشته باشید بهتر است که برای اجرای ایزوگام در روزهای سرد و نصب ایزوگام در هوای بارانی هر چه سریع تر اقدام نموده و در مورد نصب و اجرای ایزوگام کاری با تیم ها و گروه های حرفه ای و کارآمد هماهنگ شوید.

در این راستا می توانید با شماره های 09128592911 و 09388274213 تماس گرفته و برای نصب ایزوگام در هوای بارانی و اجرای ایزوگام در هوای سرد اطلاعات کافی کسب نمایید. به خاطر داشته باشید اطلاعات نادرست در این زمینه ممکن است هزینه های گزافی را برای شما به همراه داشته باشد، لذا استفاده از افراد متخصص و کارآمد برای نصب ایزوگام در هوای بارانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

4.9/5 - (70 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *