آسفالت در مرودشت

آسفالت در مرودشت 

شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح استان تهران ، کرج و غرب ایران می باشد که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد  و گسترده گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالایی در بین پیمانکاران و مهندسان برخوردار شود.

09128592911

09388274213

کلیه خدمات مربوط به اسفالت کاری با ارائه فاکتور مالیاتی به مشتری عزیز ارائه می گردد و بازدید از محل نیز به صورت رایگان است و توجه داشته باشید این شرکت خدمات خود را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و بصورت حتی اقساطی با ارگانهای دولتی و غیر دولتی انجام میدهد.

 تهیه و پخش و توزیع  انواع آسفالت گرم که به  دوبینه – توپکا – بیندر معروف هستند به  صورت دستی ومکانیزه در منطقه هفت تهران انجام میگیرد.

توجه داشته باشید که فروش و اجاره انواع غلطک‌های راه سازی از جمله خدمات مهم این شرکت محسوب می گردد.

و  همچنین به ثمر رساندن تمام امور کلی و جزئی ساختمان و راه سازی برای انواع جاده و اتوبان در تهران و کرج صورت می پذیرد.

09128592911

09388274213

در نظر داشته باشید که محوطه سازی و جدول بندی کانیوا و نهری با تراشه اسفالت از هزینه پایین تری برخوردار است و انجام تمام لکه گیری و تعمیرات آسفالت را نیز تیم باتجربه ما با کند آسفالت کهنه و فرسوده انجام داد و با جابجایی اصولی آن منطقه را پاکسازی می کنند.

قیمت تراشه آسفالت در استان تهران و کرج با کمترین نوع آن در پردیسان ارائه می گردد و همچنین تراشه به خاطر کیفیت خوبی که دارد برای انواع جاده های خاکی مورد استفاده قرار می یگرد.

اجرای متنوع خدمات  آسفالتکاری و توزیع تراشه آسفالت بصورت مکانیزه و دستی در منطقه هفت تهران انجام میپذیرد با قیمت مناسب و اعزام سریع نیرو به محل.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه ۲۰ | 09128592911

پیمانکار آسفالت در مرودشت

 ایزولاسیون و آسفالت کاری و به اجرا درآوردن قیرپاشی تک کت و پریمکت را میتوانید به ما بسپارید چرا که اسفالت کاری کوچه  خیابان های قدیمی باید با روشی خاص انجام پذیرد.

دستگاه های پیشرفته که در این شرکت موجود هستند و هرنوع  آسفالت تراش باعث  حمل و جابجایی درست و اصولی  و تمیز کاری پایان کار می گردد که باید به این امر توجه داشته باشید زیرا آراستگی نیز بسیار در اسفالت کاری اهمیت دارد.

09128592911

09388274213

 اجرای مستقیم و رسمی  آسفالت بیندر با پخش و بصورت دستی و مکانیزه را با نازلترین قیمت به ما بسپارید  تراشیدن انواع  آسفالت فرسوده و کهنه و حتی حمل نخاله آن بصورت شبانه روزی توسط اکیپ ما انجام می پذیرد.
زیرسازی و پخش مخلوط بیس و ساب بیسبا آب پاشی و تسطیع ؛ رگلاژ با غلطک زنی و کاتر زنی درست انجام می یگرد.
تراشه آسفالت یا همان آسفالت سرد  که نام آن را بسیار شنیده اید با تهیه و حمل و نقل راحت با انواع ماشین آلات برای  شیب دهی و قیرپاشی گازوییل پاشی و غلطک زنی مورد استفاده قرار میگیرد.
آسفالت کاری به شکل دستی و مکانیزه در این شرکت انجام می یگرد کافیست با ما در ارتباط باشید.

قیمت آسفالت در مرودشت

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.

09128592911

09388274213

اجرای آسفالت کاری درست همراه با اصول و قواعد برای جدول کاری با تراشه آسفالت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

آسفالت در مرودشت
آسفالت در مرودشت

اجرای قیرگونی با زیرسازی و همچنین  محوطه سازی همراه با آسفالت کاری بتون‌ریزی دستی انجام می پذیرد.
شرکت آسفالت کاری  پردیسان در تهران و کرج  به عنوان مجری مستقیم  اجرای انواع پروژه های گسترده و راهسازی  آسفالت کاری و جدول کاری با زیرسازی درست با در اختیار داشتن انواع تجهیزات به روز و به کاربردن  مواد خام و اولیه مرغوب و درجه یک  کیفیت را د رکار لحاظ می کند.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شیوا -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

تهیه –  فروش و پخش انواع آسفالت  بیندر؛توپیکا و  تراشه آسفالت برای اجرای زیر سازی و  قیرگونی برای سطوح مختلف از جمله پل ها؛ استخرها؛اتوبان ها ؛ سرویس های بهداشتی و پشت بام از اکیپ سیار پردیسان بخواهید.
اجاره انواع  غلطک برای  زیرسازی و همچنین غلطک دو تنی برای  حمل  و جابجاییمخلوط آسفالت و غلطک یک تنی   نیز انجام می گیرد.
قیر پاشی پریمکت و تک کت و  آسفالت کاری انواع محوطه و کاترزنی و برش آسفالت و ایجاد نوار حفاری را با پخش تراشه اسفالت از پیمانکاران ماهر و متخصص در شرکت رسمی پردیسان بخواهید.

شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه اسفالت با ما تماس بگیرید.

پل ارتباطی شما عزیزان با ما

09128592911

09388274213

ترمیم آسفالت در مرودشت 

خدمات آسفالت کاری  و قیرگونی شرکت پردیسان که با بیست سال سابقه کار در خدمت شما می باشد و همچنین توانسته   پروژه های  بسیار بزرگ و گشترده ای را در زمینه آسفالت محوطه و آسفالت اتوبان ، آسفالت خیابان به ثمر برساند.

این شرکت  بهترین  و متخصص ترین نیروهای متخصص را در اختیار دارد که  با کیفیت و تجهیزات پیشرفته  در  راهسازی –  خاک برداری و پخش آسفالت به صورت مکانیزه و دستی خدمات متنوعی را ارائه می دهد و فروش  تراشه آسفالت را با نازل ترین قیمت د راختیار دارد و شما میتوانید بهترین قیمت  و با کیفیت ترین مواد را از ما بخواهید در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *