آسفالت در شهید مدنی

آسفالت در شهید مدنی 

خدمات آسفالت کاری شرکت پردیسان بصورت شبانه روزی و با قیمت مناسب بیست سال است که در خدمت شما عزیزان در استان تهران، کرج و غرب ایران بوده است.
این شرکت با دراختیار داشتن مهندسین مجرب و آسفالتکاران و پیمانکاران با تجربه و همچنین انجام پروژه های بسیار گسترده در زمینه قیرگونه و آسفالت کاری توانسته اعتبار خوبی را برای خود کسب کند، کیفیت اتفاقی نیست اگر به شرکت آسفالت کاری پردیسان بسپارید.
شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های زیر در ارتباط بوده و ضمن دریافت مشاوره از جناب مهندس عبدالله زاده از خدمات متنوع دیگر این شرکت معتبر جویا شوید:
09128592911
09388274213

قیمت آسفالت در شهید مدنی
آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.
آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.
آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا
زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان
اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.
قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع آسفالت کاری با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213
آسفالت کاری را با قیمت مناسب توزیع تراشه آسفالت برای انواع محوطه سازی به اکیپ سیار و ماهر شرکت پردیسان در منطقه‌ی هفت تهران با قیمت مناسب و کمترین زمان ممکن بسپارید.

آسفالتکاری جزء کارهای بسیار مهم محسوب میشود که اگر با مواد اولیه مناسب و مرغوب زیر سازی را شروع نکنند نمیتواند کیفیت و ماندگاری خوبی از خود نشان دهد بدین جهت بهتر است که شما عزیزان از نمایندگی و شرکت های معتبر در این زمینه خدمات خود را دریافت کنید.
اجرای صحیح و اصولی انواع آسفالت برای مکانهای متنوع و انواع اتوبان و جاده ، توزیع و پخش قیمت مناسب تراشه آسفالت برای اسفالتکاری انواع جاده های خاکی و گل و لایی و جدول کاری های نهری و کانیوا با سرعت عمل بالا و بی نظیر در تهران و کرج توسط کارگران و آسفالتکاران زحمتکش همچنین اجرای آسفالت درست انواع اسفالت سرد، گرم و حفاظتی با تجهیزات کامل و انواع کوبش با غلطهای استاندارد در استان تهران ؛ کرج و غرب ایران با قیمتی باور نکردنی و کیفیت بالا و ستودنی.
شرکت پردیسان تهران که در زمینه آسفالت کاری، قیرگونی و ایزوگام کاری فعالیت دارد افتخار دارد :

این مطلب را بخوانید :  قیمت اجرای ایزوگام در کرج

اجرای تراشه آسفالت را با قیمت مناسب به همشهریان عزیز در منطقه هفت تهران با سرعت عمل بالا ارائه دهد چرا که این نوع آسفالت از قیمت پایین تری برخوردار است نسبت به اسفالت های دیگر اما بعد از مدتی از استفاده کارکردی مانند اسفالت گرم را نیز دارد.

آسفالت در شهید مدنی
آسفالت در شهید مدنی

پیمانکار آسفالت در شهید مدنی
اجرای صحیح و درست محوطه سازی برای مناطق مختلف با مواد درجه یک و مرغوب و حمل و نقل درست و تابع اصول ایمنی و رعایت تمام مواد استاندارد.
کاتر زدن اصولی آسفالت و اجاره انواع غلطک و کاتر و دستگاه برش آسفالت به دیگر همشهریان و همکاران گرامی و عزیز در استان تهران و کرج باقیمت مناسب.
اجرای درست برای زیرسازی همچنین شیب بندی با تعمیرات و ترمیم اصولی برای رفع انواع ترک و درز که موجب خسارات ناگوار می گردد.
آسفالت کاری بصورت دستی و مکانیزه با تجهیزات به روز و اجاره انواع وسایل با قیمت مناسب در تهران و کرج شما عزیزان میتوانید انواع کف سازی و آسفالت کاری انواع محوطه من الجمله پارکینگ، استخر و پشت بام خود را به ما بسپارید.
در نظر داشته باشید شما عزیزان که آسفالت کاری با توجه به کاربرد و نحوه‌ی مخلوط مواد آن و کیفیت مخصوص به شکل زیر طبقه بندی می گردد:
آسفالت گرم که بسیار آن را می شناسید که اسفالت :
توپکا – متخلخل – قیری – بیندر و یا آستر در گروه آسفالت گرم قرار میگیرند.
آسفالت حفاظتی که نیز از کاربردهای خاصی برخوردار است که آن نیز به انواع اندودهای آب بند و روغن پاشی راه و میکروسرفیسینگ یا سطحی یک یا چند لایه تقسیم می شوند.
و اما آسفالت سرد یا تراشه آسفالت که به شدت مورد توجه می باشد بخاطر قیمت بسیار پایین و کیفیت بالای آن به انواع :
تراشه آسفالت کارخانه‌ای و تراشه آسفالت مخلوط گروه بندی می شود.
شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه انواع اسفالت با ما تماس بگیرید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  قیرگونی در تهران

آسفالت کار در شهید مدنی
توجه داشته باشید ارائه فاکتور مالیاتی الزامی بوده به مشتری و این شرکت آمادگی خود را برای عقد قرار داد با انواع شرکت ها، ارگانهای دولتی و غیر دولتی و همشهریان عزیز حتی بصورت اقساطی نیز اعلام میدارد.
تمامی کارگران زحمتکش و آسفالت کاران و پیمانکاران این شرکت اسفالت کاری دارای کارت فنی معتبر بوده و با اصول ایمنی و استاندارد کار خود را به انجام می رسانند.
انجام درست غلطک زنی با غلطک های استاندارد را به همراه عملیات خاک برداری و همچنین خاک ریزی با بیس و ساب بیس و حتی آب پاشی را با کیفیت بالا اگر به انجام بتوان رساند دوام و کیفیت آسفالت به نحوی معجزه آسا تغییر می کند.
بهترین خدمات و با کیفیت ترین ها را از اسفالت کاران ماهر و با تجربه شرکت معتبر آسفالت کاری پردیسان در استان تهران ، کرج و غرب ایران بخواهید تا دوام و استقامت آسفالت را تضمین شده بدانید.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *