آسفالت در شهید قندی – نیلوفر

آسفالت در شهید قندی – نیلوفر

شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح تهران ، کرج و غرب ایران میباشد که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالای در بین پیمانکاران و مهندسان داشته باشد.

تمامی اکیپ سیار و پیمانکاران ما دارای کارت فنی هستند.
شرکت پردیسان تهران مجری سمی عملیات های حفاری انواع آسفالت و بتون های غیر مسلح در عرض های 8/10/13سانتی متر و تا عمق 50سانتی متر و همچنین حمل و بارگیری اواع نخاله با نوار نقاله و پاکسازی کامل و اصولی شیار حفاری شده منطقه هفته تهران بصورت شبانه روزی می باشد.
شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه اسفالت با ما تماس بگیرید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
09388274213

قیمت آسفالت در شهید قندی – نیلوفر

آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.

توجه داشته باشید که ارائه فاکتور مالیاتی در انتهای کار به مشتری الزامی و مهم می باشد.
09128592911
09388274213

این شرکت به راحتی انواع کاتر برای بریدن انواع آسفالت ، انواع بتون غیر مسطح و برش بسیاری از سنگ کف ها را برعهده دارد.
حتی شما میتوانید برش سرامیک و برش کاری در کف بسیاری از سالن ها را در محل های مختلف از آسفالت کاران ماهر شرکت پردیسان بخواهید و تمام خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد.
بهتر است بدانید چنانچه برای جاده های گل و لایی و یا جدول کاری های نهری و کانیوا به اسفالت احتیاج داشته باشید بدن شک تراشه اسفالت با قیمتی پایین تر نسبت به داغ مورد استفاده ومورد نظر قرار میگیرد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام قیرگونی آسفالت در جنت آباد

حتی بهتر اس برای اجرای کلیه ی فعالیتهای مرتبط با زیرسازی؛صاف کردن و آب پاشی و همچنین کوبیدن با انواع غلتک‌های سنگین و حتی عملیات خاکبرداری و خاکریزی بهترین آسفالت کاری را در پیش رو داشته باشید چرا که زیرسازی اصولی به دوام و استقامت عالی تسفالت اشاره ای مستقیم دارد که باید بدان توجه بسیاری گردد.

هزینه آسفالت در شهید قندی – نیلوفر 
09128592911
09388274213

شرکت با سابقه طولانی پردیسان که از انواع اسفالت با زیر سازی و آب پاشی همچنین کوبیدن درست در جهت بستر ساب و بیس تهیه و توزیع انواع آسفالت و همچنین تراشه آسفالت استفاده میکند بهترین ها را در اختیار دارد که کیفیت را نیز مدنظر دارد.

آسفالت در شهید قندی - نیلوفر
آسفالت در شهید قندی – نیلوفر

اجرای انواع آسفالت کاری رنگی برای مکان های خاص مانند مجموعه های ورزشی و مدارم و حتی پارک و مهدکودک ها و تراشه آسفالت بخاطر قیمت مناسب و در کنار آن اجاره انواع کاتر و دستگاه برش اسفالت و غلط های سنگین را برعهده دارد.
قیر پاشی پریمکت و تک کت درست و استاندارد با اصول را از تیم مجرب و فعال پردیسان در منطقه هفته تهران بخواهید.

آسفالت کاری در استان تهران، مناطق مختلف استان تهران ، حومه استان تهران ،کرج و مناطق مختلف کرج را شرکت معتبر پردیسان برعهده دارد.
آسفالت کاری اصولی و برپایه استاندارد را با کاتر زدن درست و اصولی به صورت مکانیزه و دستی و پخش اسفالت توپکا و دوبینه و با فینیشر و کندن اسفالت کهنه و قدیمی با اکیپ سیار ما امکان پدیر و با سرعت عمل بالا انجام می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در هشگرد | 09128592911

09128592911
09388274213

شرکت اسفالت کاری پردیسان مجری رسمی انواع اسفالت کاری به شیوه دستی و مکانیزه و همجنین اجرای انواع تراشه اسفالت قیمت مناسب و زیر سازی و شیب بندی ؛ گازوییل پاشی و غلطک زنی و حتی تخریب اسفالت با سرعت عمل بالا در محدوده تهران و کرج بصورت شبانه روزی.

در نظر داشته باشید اسفالت کاری به نمای شهر و روستا جلای بسیاری می بخشد و این نکته که انواع ترک، درز و هرنوع برامدگی و فرو رفتگی میتواند باعث خسارات جدی گردد را در نظر داشته باشید چرا که اینگون ممکن است با خسارات بالایی نیز گریبانگیر شوید.
کارگران ما در شرکت پردیسان آسفالت کاری را با حمل درست و اصولی کامیون های مجهز انجام داده و به سلامت مواد درجه یک اسفالت اهمیت زیادی می گذارند چرا که مواد اصلی باعث دوام و ماندگاری کار است.

آسفالت کار در شهید قندی – نیلوفر

پیمانکاران آسفالت با مدرک بالا و سابقه کاری بی نظیر با اجرای قیر گونی صحیح و با بهترین ساختار بهترین انجام خدمات آسفالت کاری محوطه را با تیم ماهر و مجرب به صورت مکانیزه و دستی و حتی مجری انواع آسفالت رنگی برای بسیاری از پارک ها و مجموعه های ورزشی انجام میدهد.
برای اجاره غلطک یک و دو تنی و لوازم دیگر با شماره تماس های زیر در تماس باشید.
09128592911
09388274213
توجه داشته باشید که شرکت معتبر اسفالت کاری پردیسان در تهران و کرج به خصوص منطقه هفت تهران آسفالت کاری با آسفالت سرد،گرم و حفاظتی و نصب و حتی محوطه سازی و در کنار آن کاتر زدن آسفالت کاری و همچنین زیرسازی اصولی و همچنین با مواد درجه یک و شیب بندی درست را در رأس کار خود دارد.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *