آسفالت در شریعتی

آسفالت در شریعتی

شرکت پردیسان با ۲۰ سال سابقه کار در حوضه عایق کاری و آسفالتکاری در سطح تهران ، کرج و غرب ایران میباشد که در طول این سال با انجام دادن پروژه های متعدد گروه پردیسان با رزمه کاری موفق توانسته از اعتبار بالای در بین پیمانکاران و مهندسان داشته باشد.

تمامی خدمات انجام گرفته در این شرکت با قیمت مناسب، کیفیت بالای مواد اولیه مرغوب و ارائه فاکتور مالیاتی به مشتریان عزیز انجام می پذیرد.
به یاد داشته باشید مهندسان و آسفالت کاران ماهر و باتجربه و مدرک عالی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند که ضامن دوام و استاندارد آسفالت کاری در مناطق مختلف می باشند.

09128592911
09388274213

قیمت آسفالت در شریعتی 
آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.
آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا
زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.

لازم به ذکر است که قیمت های ارایه شده با نوسان های قیمتی مواجع است و بدای اطلاع دقیق قیمت روز انواع آسفالت با شرکت پردیسان تماس بگیرید.
09128592911
09388274213

فروش تو توزیع انواع تراشه اسفالت را از شرکت پردیسان در کرج و تهران از ما بخواهید با قیمتی باور نکردنی و با سرعت عمل بالا در کنار بهترین کیفیت.
اجرای انواع اسفالت بیندر ، توپکا و دوبینه با مصالح عالی و حمل و نقل سریع و با تجهیزات کامل بصورت شبانه روزی در سطح شهر با رعایت نکات ایمنی و انجام درست و طبق اصول استاندارد.
بهترین اکیپ، آسفالتکاران و مهندسین را از شرکت پردیسان در تهران بخواهید.
شرکت معتبر آسفالت کاری پردیسان در زمینه عایق کاری ارائه دهنده خدمات ، قیرگونی ، آسفالت کاری و پخش اصولی و با قیمت مناسب تراشه آسفالت با کادری ماهر و باتجربه در منطقه هفت تهران می باشد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در خلیج فارس جنوبی -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

هزینه آسفالت در شریعتی 
09128592911
09388274213

آسفالت در شریعتی
آسفالت در شریعتی

انواع قیرگونی و آسفالت کاری برای سطوح صاف و شیب دار انواع پشت بام؛استخرها؛ پل ها؛ سرویس های بهداشتی را زا شرکت پردیسان بخواهید تا با کیفیت عالی به انجام برسااند.
ترمی و تعمیرات کلی و جزئی اسفالت کاری را جدی بگیرد چرا که هرنوع ترک و درز باعث خسارات بسیاری برای افراد و وسایل نقلیه عمومی می گردد .
تمامی اکیپ سیار این شرکت دارای کارت فنی بوده که به استاندارد و اصول درست کار اشاره دارد.
* آسفالت کاری خیابان انواع کوچه ، محوطه‌سازی و حتی نوارهای حفاری آب ؛برق و گاز را بصورت دستی و مکانیزه از ما بخواهید.
زیر سازی و اب پاشی و کوبش با غلطک به صورت درست و اصولی را اسفالتکاران ما به انجام رسانده و اینگونه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند.

شرکت آسفالت کاری پردیسان در استان تهران و کرج و حتی غرب ایران عایق کاری را با دارا داشتن انواع ماشین آلات مخصوص به شما ارائه می دهد.

09128592911
09388274213

خاطر نشان میکنم انواع مخلوط‌های آسفالتی مانند:
قیرابه‌ای و حتی دوغاب قیری و میکروسرفیسینگ را با مواد اولیه مرغوب این شرکت ارائه می دهد.
اگر به صورت سطحی یا چند لایه‌ای یا چیپ سیلینگ بخواهید همراه با توزیع قیمت مناسب آسفالت سرد میتوان به مشتریان عزیز ارائه داد.
انجام انواع آسفالت گرم و حفاظتی و تراشه اسفالت در محل به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد و اجرای زیرسازی برای ؛ تسطیح – رگلاژ- آبپاشی – کوبش برای انواع بستر سازی درست را از ما بخواهید.
این شرکت آمادگی خود را برای عقد قرارداد با انواع شرکت ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی بصورت اقساطی نیز اعلام میدارد.
آسفالتکاری با مواد درجه یک و مخلوط عالی، اجاره انواع غلطک و اجاره کاتر و همچنین جدول بندی با تراشه آسفالت قیمت مناسب و زیر سازی و خاکبرداری و خاکریزی را از اسفالت کاران شرکت پردیسان در تهران و کرج بصورت شبانه روزی بخواهید.
با تخفیف ویژه!!!

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در شهرک صاحب الزمان -قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت

 آسفالتکاری در شریعتی 
انجام انواع خدمات و اجاره انواع تجهیزات آسفالت کاری و ایزولاسیون ساختمانی برای جدول کاری با تراشه اسفالت با اکیپ سیار پردیسان به راحتی صورت می پذیرد.
این شرکت معتبر افتخار دارد بهترین و با کیفیت ترین محوطه سازی ، جدول را با با اکیپ کاملا ماهر برای منطقه هفت تهران به صمر برساند.
فروش و توزیع انواع آسفالت سرد و گرم با بهترین قیمت و مرغوب ترین مواد ممکن را میتوانید از شرکت پردیسان در تهران با سرعت عمل بالا بخواهید و اجرای آسفالت کاری توسط اکیپ بصورت دستی و مکانیزه انجام میگیرد.
انجام تمام کارهای ساختمانی و راهسازی و اسفالت کاری انواع راه و جاده و اتوبان در محذوده تهران ، کرج و غیر ایران با دراختیار داشتن اسفالتکاران باتجربه و ماهر.
انجام بسیاری از طرح های سنگین برای زیرسازی و بسیاری برای محوطه سازی با مخلوط ریزی درست و اجاره کاتر و انجام کارترزنی با آسفالت ریزی برا ی کفپوش بتنی را از اکیپ سیار ما بخواهید.
مخلوط های اسفالت به شرح زیر است:
داغ
رویی
متخلخل
قیری
آستر
هرکدام با ویژگی های خاصی همراه است که بنا بر نوع نیاز مشتری محاسبه و انجام می گردد.
شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه آسفالت با ما تماس بگیرید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
09388274213
برای مکان های زیر میتوانید از تراشه اسفالت اسفاده نمایید:
برای انواع پادگان ها و جاده های گل و لایی و حتی خاکی که صددرصد به آسفالت نیاز مبرم دارند.
همچنین انواع انبارهای بزرگ و بسیاری از پارکینگ ها که برای ظاهذی اراسته نباید از آن غافل شد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *