آسفالت در خواجه نظام غربی

آسفالت در خواجه نظام غربی 

با سلام و احترام خدمت شما همشهریان عزیز و گرامی در تهران، کرج بصورت شبانه روزی شاید اطلاع داشته باشید که شرکت پردیسان خدمات آسفالت کاری خود را به انجام می رساند و شما بزرگواران میتوانید در تمام ایام هفته از خدمات این شرکت معتبر استفاده نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به شماره تلفن های زیر مرتبط شوید تا ضمن دریافت مشاوره با جناب مهندس عبدالله راده با روال کار بهتر این شرکت آشنا شوید.
09128592911
09388274213

آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

قیمت آسفالت در خواجه نظام غربی 

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
تمامی قیمت ها با نهایت انصاب محاسبه و با در اختیار داشتن تمام مواد اولیه درجه یک می باشد.
زیرسازی و بیش آن باید با دقت و کوبش و قیرپاشی درست لحاظ گردد در غیر این صورت نمیتوان انتظار خوبی از آن داشت.
انواع غلطک های مخصوص، حمل و نقل درست و عالی مواد آسفالت برای آسفالت کاری با کامیون های مخصوص ، کاتر زنی با مهارت عالی و تمام این تجهیزات حتی به اجاره داده می شود با قیمتی باور نکردنی تا همکاران و مشتریان گرامی بتوانند کار و فعالیت خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

آسفالت در خواجه نظام غربی
آسفالت در خواجه نظام غربی

آسفالت کاری و پخش و توزیع تراشه آسفالت در تهران،کرج و حتی غرب تهران را شرکت بزرگ و رسمی اسفالت کاری پردیسان برعهده دارد و برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.

این مطلب را بخوانید :  قیمت آسفالت در ملارد

09128592911
09388274213
زیر سازی اگر احتیاج به شیب بندی داشته باشد باید با مهارت ، صبر و حوصله بالا انجام پذیرد اینگونه نتیجه کار برای مشتری عزیز رضایت بخش خواهد بود.
این شرکت آماده عقد قرارداد با انواع ارگانهای دولتی و غیر دولتی، افراد حتی بصورت اقساطی می باشد و بهتر است بدانید که فاکتور مالیاتی نیز در پایان کار به مشتیری ارائه می گردد.
پیمانکارانی که در این شرکت مشغول به کار هستند همگی دارای کارت فنی بوده و شما با خیال راحت می توانید اسفالت کاری و قیرگونی با کوبش عالی را برای محوطه ها ، مکانهای دیگر در نظر بگیرید.

عملیات راهسازی بصورت مکانیزه و دستی با انواع اسفالت سرد، گرم و حفاظتی و اسفالت توپکا ،دوبینه و اسفالت کاری استر، قیری ، را به شرکت پردیسان ببسپارید.
اجرای روکش و قیرپاشی برای اسفالت را تیم ماهر ما با قیمت مناسب و بصورت شبانه روزی انجام داده و حتی با داشتن تجهیزات کامل و به روز اسفالت های رنگی را برای حفظ ظاهر شهر به خوبی به انجام می رساند.

09128592911
09388274213
اجاره انواع غلطک،دستگاهای آسفالت را از شرکت معتبر پردیسان بخواهید با قیمتی باور نکردنی ،
پیمانکاران با تجربه کاری بالا و انجام پروژه های بزرگ توانسته بهترین در شهر تهران و کرج باشند.
آسفالت سرد و مخلوط دوغاب قیری برای اجرای اسفالت در منطقه هفته تهران توسط تیم باتجربه و اسفالت کاری و جدول کاری معابر و خیابان های شهر با کیفیت بالا و عالی.
دستگاه کاتر برش اسفالت که شرکت پردیسان بهترین ان را دارا می باشد نیز با قیمت عالی به اجاره داده می شود، اسفالت برای انواع پر کردن حفاری ،پارکینگ های طبقاتی با ظاهری تمیز و اراسته، انواع باندهای فرودگاهی و پایانه های مسافربری را شرکت پردیسان با مواد مرغوب و درجه یک به اتمام می رساند و بهتر است بدانید قیمت های اسفالت در شرکت پردیسان با گواهی ارزش افزوده با بسیار ارزان محاسبه می گردد.

این مطلب را بخوانید :  آسفالت در نبی اکرم - قیمت آسفالتکاری-هزینه آسفالت-پیمانکاری آسفالت کاری

آسفالت کار در خواجه نظام غربی
این شرکت مجری خدمات اسفالتکاری و زیرسازی اصولی و قوی با قیمت مناسب،به صورت مکانیزه و دستی می باشد.
قیرگونی و اسفالت کاری از دیرباز مورد توجه عموم بوده و همین امر به اصلت ان نیز اشاره مستقیم هم دارد.
شما عزیزان نیز میتوانید برای اطلاع داشتن از آخرین قیمت ها و هزینه محاسبه ایزوگام با ما تماس بگیرید.
پل ارتباطی شما عزیزان با ما
09128592911
09388274213

بیست سال سابقه کاری بالا و در اختیار داشتن مهندسان؛ پیمانکاران و اسفالت کاران ماهر در شرکت پردیسان نشان از اهمیت به کار بوده و به کسب رضایت شما اهمیت ویژه ای قایل هستیم.
کلیه کارهای جزئی و کلی در زمنیه خدمات اسفالت کاری با دستگاه و کوبش قوی با اجرای ذرست بستر سازی و قیرپاشی درست را پیمانکاران ما با دقت و حوصله برای شما مشتریان گرامی به ثمر می رسانند.

پیمانکار آسفالت در خواجه نظام غربی 
تهیه و فروش و اجرای آسفالت در انواع مختلف جزء رأس کار ما محسوب می گردد که با قیمتی مناسب و مواد درجه یک به ثمر می نشیند.
محوطه سازی و شیب بندی درست از جمله کارهای مهم و حساس است که باید با درایت و دقت بالا انجام پذیرد تا کیفیت و استاندارد کار را نشان دهد.
شرکت معتبر پردیسان امادگی خود را برای انجام اسفالت کاری با دستگاه های پیشرفته و کاملا به روز به شما همشهریان عزیز درتهران و کرج اعلام میدارد.
صاف کردن و آب پاشی درست برای بستر عالی و زیرسازی خوب را نباید یک پیمانکار به هیچ عنوان فرامو ش نماید تا زیبایی و اصول پایه ای کار هم حفظ گردد.

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *