آسفالت در بهار

آسفالت در بهار 

خدمات آسفالت کاری شرکت پردیسان با بیست سال سابقه کاری درخشان و همکاری با شرکت های دولتی و غیر دولتی و در اختیار داشتن مهندسان؛ پیمانکاران و کارگران زحمت کش افتخار دارد امروز خدمات متنوع دیگر در زمنیه اسفالت کاری را به صورت شبانه روزی و با قیمت مناسب در منطقه 7 تهران به اجرا در اورد ، بابت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خدمات نمایندگی آسفالت کاری پردیسان با شماره تلفن های زیر در تماس باشید.
09128592911
09388274213

کاتر زنی و کوبش صحیح آسفالت با دستگاه و اجاره انواع غلطکف دستگاه برش و کاتر و لوازم دیگر را شرکت پردیسان با قیمت عالی انجام میدهد و بهتر است بدانید تمامی تجهیزات در این شرکت مهر استاندارد داشته و با ظرافت کار خود را انجام می دهد.
تعمیرات و ترمیم انواع آسفالت در محدوده تهران با کندن آسفالت کهنه و قدیمی و جایگزین کردن یک اسفالت خوب و مرغوب انجام می پذیرد و دقت داشته باشید تمامی پرسنل این شرکت دارای کارت فنی بوده که ضامن سلامت و اطمینان کار این شرکت است.
خدمات اسفالت کاری بصورت دستی و مکانیزه با غلطک زنی، گازوئیل پاشی و قیرپاشی انجام می پذیرد .
کابرد انواع اسفالت بخاطر مواد مخصوص به شرح زیر می باشد:
آسفالت داغ
آسفالت رویی
آسفالت متخلخل
آسفالت آستر
آسفالت قیری

تمامی خدمات کاتر زنی، کوبش صحیح اسفالت و توزیع تراشه آسفالت در زمره ی کارهای شرکت پردیسان در تهران می باشد که طبق اصول استاندارد انجام میگیرد.

قیمت با کیفیت انجا خدمات اسفالتکاری را از ما بخواهید و باتماس به شماره های زیر:

مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

خاطر نشان میکنم این شرکت بصورت اقساطی نیز وارد کار می شود و ارائه فاکتور مالیاتی را در پاین کار لحاظ می نماید.
پخش آسفالت دوبینه برای پشت بام ها، توپکا ، بیندر ، به شکلدستی و مکانیزه برای اسفالت کاری محل های شما در رأس کار این شرکت قرار داد.

این مطلب را بخوانید :  ایزوگام در منطقه ۱۹ و ۲۰ تهران

قیمت آسفالت در بهار 
آسفالت برای پشت بام هر متر مربع ۲۸۰۰۰هزارتومان از متراژ ۲۰۰ متر به بالا میباشد و کمتر از متراژ ۲۰۰ متر به صورت توافقی انجام میشود.

آسفالت خیابان هر سانت ۱۸۰۰۰هزار تومان میباشد.

آسفالت معمولی برای کوچه هر متر مربع
۵۵۰۰۰هزارتومان از متراژ ۵۰۰ متر به بالا

زیرسازی آسفالت با قلتک سنگین تا ۵ سانت مخلوط
ریختن بالای ۵۰۰ متر هر متر مربع ۲۵۰۰۰هزارتومان

اب پاش وقلتک زنی هر متر مربع ۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.

آسفالت در بهار
آسفالت در بهار

قیرپاشی با دستگاه قیر پاش هر متر مربع ۲۳۰۰۰ هزار تومان میباشد ، توضیح اینکه متراژ ها بالای ۵۰۰ متر باشد.
کلیه قیمت ها با ارائه فاکتور مالیاتی انجام میپذیرد .

آسفالت کاری عالی و با رعایت اصول ایمنی و استاندارد با کارت فنی و همچنین خبر خوش برای همشهریان و همکاران عزیز این مورد که اجاره دستگاه کاتربرش آسفالت و اجاره کاتر برش آسفالت نیز صورت می پذیرد با قیمتی عالی و منصفانه برای رفاه حال شما عزیزان.
تهیه و توزیع انواع آسفالت بالخصوص تراشه اسفالت برای کوچه،خیابان،محوطه،پارکینگ،نوارحفاری و بسیاری از محل های دیگر.

جهت راهنمایی و مشاوره شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شماره های درج شده از خدمات ما بهرمند شوید و هرگونه سوال درباره نحوه محاسبه هزینه اسفالت را از ما بپرسید.
مهندس عبدلله زاده
09128592911
09388274213

در نظر داشته باشید که شما عزیزان برای مکانهای زیر میتوانید از تراشه اسفالت که قیمتی به نسبت ارزان تر و پایین تر به اسفالت های دیگر دارد استفاده کنید :

انواع جاده ‌خاکی و بسیاری از حیات‌های بزرگ و باغچه ها

جاده ها و راه های گل و لایی و برای بسیاری از جدول کاری ها مانند: جدول نهری و جدول کانیوا که حتی پیمانکاران ما زیرسازی، عملیات صاف سازی ، آب پاشی و کوبش با انواع غلطک سنگین و همپنین حاک ریزی و خاکبرداری را برای خدمات اجرای آسفالت در نظر داشته باشید.
قیمت خوب و عالی اسفالت کاری در کنار استاندارد و نصب درست آن است که نتیجه خوبی در بردارد و حتی بصورت دستی و یا مکانیزه هرکدام از مزای خاصی برخوردار است که به نوع مواد و نوع نصب و اجرای آسفالت برمی گردد.
انواع آسفالت های رنگی برای محل های خاص در منطقه بهار تهران با قیمت باور نکردنی و اکیپ ماهر به انجام میرسد کافیست با شماره تلفن های زیر و مهندس عبدالله زاده در ارتباط باشید:
09128592911
09388274213

این مطلب را بخوانید :  قیمت قیرگونی

پیمانکار آسفالت در بهار 

اسفالت سرد که به نام تراشه آسفالت به نوعی از مخلوطی با خرده‌های سنگی و قیر مخلوط اشاره میکند که اصولاً در دمای معتدل و خاصی مخلوط آن صورت می پذیرد و قیمت پایین تری نسبت به آسفالت های دیگر دارد و معروف در زمنیه آسفالت کاری می باشد.

به انجام رساندن آسفالت و پخش انواع آسفالت بیندر و توپکا و دوبینه در محل ها و مکانهای متفاوت ،جاده،پشت بام به شیوه دستی و مکانیزه انجام می پذیرد توسط گروه ماهر و سیار ما و اجرا و پخش و توزیع وهمچنین فروش تراشه آسفالت و آسفالت گرم ؛ غلطک زنی قیرپاشی و گازوئیل پاشی در منطقه هفت تهران وبه انجام رساندن زیرسازی پخش انواع مخلوط بیس‌ساب و بیس سطیع آب پاشی و قیرپاشی اسفالت در تهران و کرج.

شما میتوانید ترمیم ،تعمیرات و بازسازی انواع آسفالت را در هر کجا، هر ساعت و هرنوع اسفالتی به پیمانکاران ماهر ما بسپارید و درمورد ضمانت کار خیالی آسوده داشته باشید.
آسفالت کاری را مقوله ی جدی در نظر بگیرید چرا که به نما و فضای شهر جلا می بخشد و مهم تر از همه به کیفیت عبور و مرور افراد ووسایل نقلیه اشاره مستقیم دارد و هرنوع عیب و ایراد در آن باعث بروز مشکلات خاصی می گردد که شاید قابل جبران نیز نباشد.
تمامی پیمانکاران این شرکت با سابقه کاری و مدرک عالی مشغول به فعالیت هستند.

09128592911
09388274213

 

 

 

 

 

به این مقاله امتیاز بدهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *